Új lendület a mobilhirdetési-piacon

forrás: Prím Online, 2014. július 2. 14:02

A nemzetközi mobilhirdetési-hálózat szervezésére márciusban alapított SmartAdNetwork Kft. (SmartAd) megállapodást írt alá a Madhouse mobil adnetwork üzemeltetőjével arról, hogy a jövőben a Madhouse a SmartAd keretében folytatja a mobilhirdetések szervezésével, értékesítésével, mobil adnetwork kiépítésével kapcsolatos tevékenységét.

A SmartAdNetwork Kft.-t az Adverticum Zrt. alapította, majd a Gran Kockázati Tőkealap és az Aquincum Technológiai Inkubátor tőkebefektetése révén kibővült a tulajdonosi kör, s a cég jelentős forrásokra építve kezdhette meg üzleti tevékenységét idehaza és a környező országokban. A még jelenleg is induló fázisban lévő cég – eredeti célkitűzéseinek megfelelően – részben organikusan építkezve, részben akvizíciókkal törekszik a térség piacvezető pozíciójának megszerzésére.

 

Ezt szolgálja a mostani lépés is, amelynek keretében a SmartAd a Brindza Gábor nevéhez fűződő Madhouse hirdetési hálózat üzemeltetőjévé vált, és a továbbiakban ez alatt az immár négy éve épülő márkanév alatt kívánja bővíteni mobil adnetworkjét.

 

A Madhouse mobilhirdetési-hálózat megőrzi a nevét, Brindza Gábor pedig átveszi a SmartAd ügyvezetését Csupor Eriktől, aki épp a közelmúltban jelezte a tulajdonosoknak, hogy egészségügyi problémái miatt kénytelen lemondani megbízatásáról.

 

Szeretnénk megköszönni Csupor Eriknek, hogy pályára állította a céget – mondta Kóbor Miklós (Gran Private Equity Zrt., vezérigazgató), aki a pénzügyi befektetőket képviselve átmenetileg a társügyvezetői feladatokat is felvállalta a SmartAd-ben. – Az alapokra, amelyeket Erik, Palocsay-Zubor Géza és Lunczner Ádám raktak le, a mostani akvizícióval egy csapásra sikerült felhúzni az emeleteket. A megfelelő erőforrásokkal rendelkező SmartAd és a négyéves mobil adnetwork szervezési tapasztalattal rendelkező Madhouse házassága új lendületet képes adni a magyarországi mobilhirdetési-piac felfutásának, és a SmartAd tervezettnél gyorsabb nemzetközi terjeszkedésének is – jelentette ki a pénzügyi szakember.

 

- Magyarországon a mobilhirdetési-piac 2013-ra több, mint 100%-kal növekedett az IAB Hungary Adex jelentése szerint, amihez a Madhouse is hozzájárult.  Célomnak és feladatomnak tartom a Madhouse hirdetési hálózat továbbfejlesztését és egy megkerülhetetlen közép-európai mobil adnetwork kiépítését – nyilatkozta Brindza Gábor, a Madhouse alapítója, a SmartAdnetwork Kft. július 1-től kinevezett ügyvezetője. – Mindehhez - a SmartAd tőkeereje, a tulajdonosi körbe tartozó Adverticum másfél évtizedes technológiai- és piaci tapasztalata, és a pénzügyi befektetők sokrétű kapcsolatrendszere mellett - hozzájárul a Madhouse “hozománya” is, amelynek része a mobilhirdetéseket futtató médiumok jelentős hányadával és egy sor média ügynökséggel megkötött szerződés – sorolta a SmartAd új vezetője.

 

A hálózatát mostantól Madhouse néven szervező és értékesítő SmartAdNetwork Kft. részben saját folyamatosan bővülő csapata, részben egyre sokrétűbb hátországa révén már most a térség jelentős piaci szereplőjének tekinthető, mind a mobilhirdetésekkel kapcsolatos szaktudás, mind az üzleti tapasztalatok és az árbevétel tekintetében. Ezt az eredményt a jövőben tovább építve és megerősítve teljesítheti küldetését, hogy a lehető leghatékonyabban szólítsa meg a mobileszközöket használó nagyközönséget.

 

Kép: qexa.com

Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett. 

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására. 

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.

2024. március 25. 15:50

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59