Az 1,2 milliárd darabot is elérheti az okostelefonok értékesítése
Átlépheti az 1 milliárdos küszöböt az okostelefonok értékesítése. A Juniper Research szerint 19%-os növekedés várható az eladások tekintetében.
Tavaly összesen 985 millió okostelefon talált gazdára. Egy új jelentés szerint, nem csupán az 1 milliárdos küszöb átlépése következhet be idén az eladások tekintetében, hanem 19%-os növekedést várnak, vagyis 1,2 milliárdra becsülik az eladott készülékek számát.
Az elemzőcég adatai szerint idén az Apple és a Samsung fedi le az eladások közel felét (45%). Mindkét vállalat a maga módján próbálja meg kivívni piaci pozícióját. Míg a Samsung az okostelefonok széles választékát kínálja, addig az Apple egyetlen zászlóshajó eszközre összpontosít minden évben, egészen 2007-től kezdve.
Az adatok szerint az okostelefonok átlagára is egyre jobban csökken. 2019-re egy készülék átlagos ára 274 dollár körül mozoghat majd.
Forrás: Techspot.com
Kapcsolódó cikkek
- Az iPhone 5 ötödik az elégedettségi listán
- Nagy sláger az új iPhone
- Telenor Okostelefon Akadémia: Internet of things – a gépek lázadása?
- Bemutatta az Apple az iPhone 6-ot, iWatch-ot és az Apple Payt
- Közel negyedével 1,25 milliárdra nő az idén az okostelefonok értékesítése
- Minden ötödik netező táblagépezik
- Hatékonyabb a munkavégzés a korlátlan internet-hozzáféréssel
- Több mint 300 millió okostelefon fogyott a második negyedévben
- Kínában a Xiaomi letaszította a trónról a Samsungot
- A technológiai vívmányok 4-ből 3 embert közelebb hoztak családjukhoz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.