Ember alapú marketinggel újít a Facebook

Elindul az Atlas hirdetési platoform

Czipperer Dia, 2014. szeptember 30. 14:56

Erik Johnson, az Atlas feje jelentette be hivatalos blogbejegyzésben, hogy az újratervezett Atlas hirdetési platform útjára indult. A Facebook tavaly vásárolta fel a megoldást.

A Facebook régóta várt Google AdSense kihívója megérkezett – így számolt be az Atlas érkezéséről a Wired. A terméket a vállalat tavaly vásárolta meg a Microsofttól, ám azóta jelentősen átszabták, melynek köszönhetően – reményeik szerint – a hirdetők könnyebben követhetik majd a fogyasztókat, eltekintve attól, éppen milyen eszközt használnak. Ez azért is jelentős, mert egy felhasználó nem csupán egy eszközt használ.

 

Ember alapú marketing

 

A program átírására azért is volt szükség, mert a mobilon való nyomon követéshez a sütik nem kínálnak hatékony megoldást, ugyanis ezek nem működnek mobilon.

 

Johnson a blogbejegyzésben arról is beszámolt, hogy ők a hatékonyabb célzás érdekében Facebook adatokra épülő ember alapú marketinget kínálnak, mely a felhasználók közösségi szokásait hivatott feltérképezni. Ez nem csupán nyomon követi a felhasználókat a különféle eszközökön, illetve applikációkon keresztül, hanem az online kampányok és az offline vásárlások közti szakadékot is áthidalja majd – ezek összekötése a cél, vagyis a teljes vásárlási folyamat nyomon követése egy adott hirdetésen keresztül.

 

Az Omnicom az első vállalat, amellyel együttműködésre léptek ezen a téren. A rendszer technikai működéséről egyelőre még beszélt a vállalat, csak annyit lehet tudni róla, hogy a hirdetők egy helyen optimalizálhatják és követhetik reklámjaikat, valamint ugyanitt tudnak venni és eladni is.

 

Forrás: Wired.com

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca

Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.

2024. május 18. 15:27

Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG

A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.

2024. május 18. 13:59

A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt

A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.

2024. május 18. 12:15

Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója

Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.

2024. május 18. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59