Átadták Az Év Honlapja díjakat
Immár 13. alkalommal ítélték oda Az Év Honlapja díjakat az arra érdemeseknek. Összesen 300 nevezés érkezett, ezekből kellett kiválasztani a legjobbakat. Több kategóriában szálltak versenybe a honlapok.
Az Év Honlapja verseny idei nyertesei átvehették a nekik szánt elismeréseket a megmérettetés díjátadó gáláján. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat közös pályázatán több kategóriában is hirdettek győztest.
A beküldött nevezések között is voltak kiemelkedő területek. A legtöbb pályázat szolgáltatás, illetve e-kereskedelem területről érkezett. Előbbinél 39, utóbbinál pedig 31 honlap szállt versenybe.
A szervezők szerint a számok jól mutatják, hogy ezek a területek nagyon erősek, azonban szerintük a mobilmarketinges megoldások és applikációk száma is gyarapodik. Csakúgy, mint a turizmus, amely iránt szintén fokozódik az érdeklődés. Erről a területről 16 nevezés érkezett.
Dr. Eszes István főiskolai tanár (BGF), a zsűri elnöke úgy véli, erős verseny mutatkozott az e-kereskedelem területén. Ahogy elmondta, a magas színvonalú megoldások nehéz helyzet elé állították a bírálókat. Úgy gondolja, a pályaművek egy része minden gond nélkül megállná a helyét bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében. Ebben a kategóriában a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek.
Díjazásban részesült többek között a Mammut.hu, a Profession.hu önéletrajz készítője, a Dr. Rose magánkórház, a Nemzetisport, a MÜPA és a Használtautó.hu is. Kiosztották a Közönség díjat is, melyet a 89.5 Music FM nyert. A teljes lista itt érhető el.
Kapcsolódó cikkek
- Online képzési programot indít a NIH
- Az Epson pályázatából kiderült, van igény a nyomtatott segédanyagokra
- Pályázatot írtak ki biztonságos internet témában
- Két kategóriában is díjazták a 89.5 Music FM-et „Az Év Honlapja” versenyén
- A REGIO JÁTÉK webáruháza lett az év e-kereskedelmi honlapja
- Jól szerepelt a teszteken az ESET Smart Security 8
- Közönségdíjas lett az Eni szuperszámítógépe
- Újra a magyar Ustream lett a legjobb élő videó platform
- Átadták a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság kitüntetéseit
- Összegszerűségben is vetekszik a Nobel-díjakkal az informatika csúcsdíja
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.