Evolution & Mobile Hungary 2015: okosodó városok, dübörgő reklámtőzsde, #hashtag őrület
Forradalmi változások forgatják fel az online reklámpiacot, miközben a közösségi médiában egyre kifinomultabb módokon lehet pénzt keresni. Hazánkban is terjed a smart technológia legújabb hulláma: okosodnak a városok, az otthonok és mindent ellepnek a szenzorok. Az Evolution & Mobile Hungary 2015 konferencia valós projekteken és esettanulmányokon keresztül mutatja be a digitális közösségi tér, a mobilpiac, az e-kereskedelem és az online reklám aktualitásait.
Az idén negyedik alkalommal, 2015. március 3-4-én megrendezendő Evolution & Mobile Hungary a nagy múltú Internet Hungary konferencia budapesti „testvére”. A kétnapos rendezvény 8 szekcióval, a legjobb hazai és külföldi szakemberekkel, több mint 200 előadás keretében ad színes panorámaképet a közösségi média, teljesítményalapú hirdetési piac, a mobiltechnológia, az e-kereskedelem és a keresőmarketing legújabb trendjeiről.
Hogyan csináljunk pénzt a közösségi médiában?
Rohamosan bővülnek a közösségi médiában rejlő üzleti lehetőségek. Egyre több és kifinomultabb eszköz áll rendelkezésre, hogy kereskedelmi és marketing szempontból egy cég a lehető legtöbbet profitáljon a digitális térben való jelenlétből. Az Evolution & Mobile Hungary konferencia mélységében tárgyalja, hogy hogyan lehet terméket értékesíteni a közösségi médiában, illetve többek között olyan kérdésekre is választ ad, hogy hogyan kövessük nyomon a Facebook percről-percre zajló változtatásait, vagy miként lehet sokkokló, meghökkentő tartalmú közösségi megjelenéseket készíteni.
Mire jó a reklámtőzsde?
Gyökeres változások zajlanak az online hirdetések piacán. Ma már a tőzsdei rendszerekhez hasonlóan valós időben licitálhat a hirdető a médiatulajdonosok által kínált reklámfelületekre. Ennek köszönhetően soha nem látott eszközök váltak elérhetővé a hirdetési költségek optimalizálására. Mik a programozott hirdetési rendszerek előnyei? Hogyan lehet alkalmazni a Big Datát a reklámiparban? Többek között ezekre a kérdésekre is választ kaphatnak az érdeklődők a rendezvény keretében.
Merre tart a magyar reklámpiac?
Az Evolution & Mobile Hungary 2015 a Magyar Reklámszövetséggel kötött megállapodásnak köszönhetően, március 3-án helyet ad a Reklámtorta 2014 elnevezésű egész napos szekciónak is, melynek keretében a reklámszakma legfontosabb hazai ernyőszervezete nyilvánosságra hozza a tavalyi reklámköltési adatokat, illetve a szakma további jeles képviselőivel közösen prognózisokat fogalmaz meg az idei évre vonatkozóan.
Egyre vehemensebbek a kütyük
Két nagyon fontos, egymásra épülő trend határozza meg jelenleg a mobil- és internet technológia fejlődését. Egyrészt az IoT (Internet of Things – dolgok internete), mely azt jelenti, hogy netkapcsolattal már egyre több eszköz (pl. a mosógépünk, a lakásunk fűtését szabályozó termosztát, az autónk, a televíziónk) kapcsolható össze és kommunikálhat egymással, melynek köszönhetően gyökeresen átalakulhat a mindennapi életünk. A másik fontos trend a szinte már mindenhol – okostelefonjainkban, különböző fitneszkütyükben, ruhákban, játékokban, autókban – jelenlévő szenzorok terjedése, melyek lehetővé teszik, hogy a legkülönbözőbb valós idejű adatok elemzésével és az így lehetővé váló testre szabással életünk, munkánk és a szabadidőnk eltöltése, egyszerűbb és hatékonyabb legyen. Az Evolution & Mobile Hungary keretében hazai példákon keresztül kerülnek bemutatásra többek között az okostechnológia egészségügyben, városfejlesztésben és járműiparban rejlő lehetőségei.
Mivel újít a Google és mik a fő keresőmarketing (SEM) trendek 2015-ben?
A Google olyan, mint a tenger: örökké változik. Ez az innováció szükséges ahhoz, hogy a hirdetési kampányok egyre hatékonyabbak legyenek. A keresőmarketing világára is jellemző, hogy az egyetlen állandó dolog a változás. A konferencia keretében terítékre kerülnek a Google és a SEM legfontosabb idei trendjei is.
A budapesti Hotel Heliában megrendezésre kerülő Evolution & Mobile Hungary 2015 a fentieken kívül a mobilreklám, az e-kereskedelem aktualitásait és a digitalizáció munkahelyi és HR szakmára gyakorolt hatásait is bemutatja. A szervezők mintegy 800 látogatóra számítanak, ezért a konferencia a szakmai kapcsolatépítésre is kiváló lehetőséget fog biztosítani.
Kapcsolódó cikkek
- Informatikai évnyitó profiknak – Computerworld konferencia
- E-kiskereskedelem: már személyre szabott ajánlatokat várnak a vevők
- 3,3 billió dollár bevételt produkált a mobiltechnológia
- A Fidelity is az eszközök közötti kommunikációban látja a jövőt
- Minőségre hangolva – a legfrissebb termékek az audio technológia területén
- Viselhető kütyük és okos otthonok a szórakoztatás fellegvárában
- Az Intel vezérigazgatója a jövő számítástechnikáját vázolta fel
- Internet of Things, Internet of Everything és Internet of Me
- CES 2015 – második nap
- CES 2015 első nap: AppNation, autógyárak, techcégek, startupok és okostelefon tartozékok
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói
Tizenegyedik alkalommal díjazták Randstad Awarddal hazánk legnépszerűbb munkáltatóit. A magyar munkavállalók véleménye szerint idén a LEGO a legvonzóbb hazai munkáltató, a BT (British Telecommunications) lett a második, a harmadik helyen pedig a Mercedes-Benz végzett.
Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben
A CEU Határtalan Tudás előadássorozatán részt vett kiváló magyar tudósok előadásaiból tanulhatnak a középiskolások a CEU digitális oktatási platformján. Ürge-Vorsatz Diana, Barabási Albert-László, Spiró György, Pléh Csaba, Falus András, Csaba László, Bányai Éva. Csak néhány név azok közül, akik előadásait a középiskolai pedagógusok segítségül hívhatják a tanítás során a tananyag kiegészítéséhez.
Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője
A Continental technológiai vállalat a 2024-es Consumer Electronics Show-n mutatta be új kijelzőjét, az úgynevezett Crystal Center Display-t. A prémium kategóriás járművekbe gyártott terméket egy elegáns, keret nélküli, félig átlátszó kristályba ágyazták, mely megjelenésével teljesen új lehetőségeket nyújt a minimalista luxus integrálására.
A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH
A csevegőprogramok térhódításának folyamatát vizsgálta a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatása. A hagyományos telekommunikációs eszközök folyamatos visszaszorulása évről évre megfigyelhető, és mára eljutottunk oda, hogy a „– Holnap hívlak. – Melyiken?” –párbeszéd már nem a vezetékes vagy mobiltelefonra vonatkozik, hanem valamelyik csevegőfelületre vagy alkalmazásra.
Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei
A közösségi média önértékelésre gyakorolt hatásával és a petfluencer jelenséggel foglalkozó témák nyerték az IAB Legjobb szakdolgozat versenyét.