Jótékonysági aukción kelt el Ferenc pápa iPadje
30 ezer 500 dollárért kelt el Ferenc pápa saját iPadje egy jótékonysági árverésen, Uruguayban. A pápa ezzel egy iskolát támogatott.
Kedden tartottak egy jótékonysági árverést a dél-amerikai Uruguayban, ahol kalapács alá bocsátottak Ferenc pápa Apple táblagépét is. Az eszközön az alábbi felirat olvasható: „Őszentsége, Francisco. Servizio Internet Vatican, 2013.”
A Reuters szerint az eszközért 30 ezer 500 dollárt adtak, melyet jótékony célokra fordítanak. A szerencsés vásárló nevét azonban nem fedték fel.
Az oldal arról is beszámolt, hogy az eszközt maga Ferenc pápa adta Gonzalo Aemiliusnak, az ország miniszterelnökének, ezzel támogatva a Francisco de Paysandu középiskolát. Az intézmény 230 kilométerre található az ország fővárosától, Montevideótól.
Az aukción jelen volt még a pápa személyes asszisztensének, Fabian Pedacchionak a Logitech billentyűzete is.
Nem ez volt az első alkalom, hogy Ferenc pápa jótékony célokra bocsátja egy személyes tárgyát. Tavaly saját Harley Davidson Dyna Super Glide motorjával járt el hasonlóan, mely 256 ezer 500 dollárért kelt el.
Forrás: Mashable.com
Kapcsolódó cikkek
- PX57: világ első közösségi videojátéka
- PX57: világ első közösségi videojátéka
- Ultrahordozható Logitech billentyűzet már Android és Windows eszközökhöz is
- Ultrahordozható Logitech billentyűzet már Android és Windows eszközökhöz is
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Minden eddiginél több újdonságot ígér a 15 éves Vatera
- Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
- Dinamikusan nőtt az ipari online árverések piaca
- Ergonomikus, sokoldalú vezeték nélküli egeret alkotott a Logitech
- Ergonomikus, sokoldalú vezeték nélküli egeret alkotott a Logitech
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.