A Strategy Analytics jelentése szerint az Apple lehet az első a kínai piacon
Bár a Samsung áll az első helyen a világ legnagyobb okostelefon gyártói közül, úgy tűnik, hogy Kínában, ami a világ legnagyobb okostelefon piaca, az Apple hamarosan átveheti a vezetést.
A Strategy Analytics elemzése szerint az Apple 13,5 millió készüléket szállított az első negyedévben Kínába, míg egy évvel ezelőtti időszakban mindössze 7,8 milliót. Az Apple ezzel megőrizte a piaci részesedésnél a második helyet, a piac 12,3 %-a a Cupertino székhelyű vállalaté.
Xiaomi, Kína legnagyobb okostelefon gyártó vállalata a piac 12,8%-át szerezte meg 14 millió eszköz eladásával. Xiaomi három negyedéven keresztül vezette a versenyt, és ez Neil Mawston, a Strategy Analytics igazgatója szerint leginkább a Redmi modellnek volt köszönhető. Úgy tűnik azonban, hogy az elmúlt két negyedévben visszaesett a növekedés.
Az Apple jelenleg 0,5%-kal marad le a Xiaomi mögött. Ha a tendencia folytatódik, az Apple lehet az első a kínai piacon az év második felére.
A másik érdekesség, hogy a Samsung, mely a világ legnagyobb okostelefon forgalmazója, nincs az első három között, ami utoljára 2011 utolsó negyedévében fordult elő.
Forrás: GSMArena.com
Kapcsolódó cikkek
- 9,2%-kal zsugorodott az okostelefon-piac
- Az Apple a világelső okostelefon gyártó
- Kínai windowsos tabletek, mobilok érkeznek a hazai boltokba
- A legújabb androidos kártevő akkor támad, amikor nem is gondolnánk
- Az Apple utolérte a Samsungot
- 1 milliárd androidos telefon talált gazdára 2014-ben
- Kína Tim Cook jóváhagyásával ellenőrzi az Apple termékeit
- Megérkeztek a Samsung Galaxy A sorozatának első tagjai – A3 és A 5
- Jól fogynak a Huawei közép- és felsőkategóriás okostelefonjai
- A Vodafone és a Telenor is árulja október végétől az új iPhone-okat
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.