Már telefonon vesszük a kultúrát is

forrás: Prím Online, 2015. május 21. 12:29

Egyre több színházjegyet adnak el okostelefonon, és a készüléktulajdonosok jelentős része mobilon keres programot estére - derült ki a Ma este Színház! és a Simple közös felméréséből. A több mint 2500 fő bevonásával készített kutatás szerint minden második megkérdezett vásárolt már jegyet így.

A számítógépen keresztüli internetes vásárlás mára elfogadottá vált, de a mobileszközükkel online vásárló okostelefon-tulajdonosok száma is folyamatosan nő. A kulturális programok esetében pedig sokan már nemcsak a mozi-, de a koncert- és a színházjegyet is így szerzik be, akár az előadás előtti utolsó pillanatban - derült ki a felmérésből.


A Prim Online-hoz eljuttatott közleményben áll, minden második megkérdezett vásárolt már jegyet a mobileszközén, többségük rendszeresen választja ezt a megoldást, és igényli, hogy telefonon keresztül vehesse meg és használhassa fel a jegyeket, nyomtatás nélkül.
 

Az online vásárlással szimpatizálók körében felülreprezentáltak a teljes munkaidőben dolgozók (30 százalék), a középkorúak (34 százalék), illetve a felsőfokú végzettségűek (32 százalék) és a budapestiek (30 százalék).
 

A kutatásból kiderült, hogy a válaszadók 87 százaléka vásárolt már online, jellemzően számítógépen keresztül az elmúlt fél évben, a kitöltők 37 százaléka pedig mobilon is.
 

A last minute színházjegyek különösen kedveltek az 50 év felettiek körében, többségük többször is élt már ezzel a lehetőséggel. Ők és a csoporton belül a nyugdíjasok azok, akik a legtöbbet járnak hasonló kulturális programokra.

 

Prim / MTI

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59