Újra lesz C Space a 2016-os CES-en
A tavalyi sikeres indítás után a C Space közösségnek kínált lehetőségek száma tovább növekszik. A CES 2016 C Space-én debütál egy szakmai párbeszéd, ahol a szakemberek a piacot befolyásoló kreatív elképzelésekről folytatnak eszmecserét, kiemelve a közösség innovatív fejlesztéseit. A C Space egy kihagyhatatlan tapasztalat, a tanulást és felfedezéseket segítő kiállítások és kapcsolatépítő események sora. A résztvevők közt többek közt olyan cégeket is találunk, mint a Google, az AOL, a Hulu, a Hearst és a MEDIALINK.
A CES 2016 több mint 3600 kiállítónak ad helyet, akik a világon akár először itt mutathatják be legújabb termékeiket és szolgáltatásaikat a fogyasztói elektronika teljes ökoszisztémájából.
Kapcsolódó cikkek
- Tablet boom-mal és magyar kiállítókkal rajtol január 8-án a 2013-as CES
- Szakértő: el kell érni a kritikus tömeget az okos hálózatoknál
- A Magyar Telekom Csoport az ITU Telecom World 2015 egyik főtámogatója és kiállítója
- High-tech újdonságok a CEATEC-en
- Ismét Szabad Szoftver Konferencia Budapesten
- Magyarországon az egyik legnagyobb az infokommunikáció súlya a GDP-ben
- Okos Jövő Fórum 2015 konferencia és szakkiállítás Győrben
- Internet Hungary: a közösségi média az Iszlám Állam titkos fegyvere?
- Digitális művészeti triennálét rendeznek Szekszárdon
- Tartós növekedés előtt a magyar IT-biztonságtechnikai piac
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.