Előtérben az e-könyvek
Az olvasási szokások megváltozásával a könyvvásárlási és -választási szokások is átalakulóban vannak. Az e-könyvek piacán idén új kezdeményezések születtek azzal a céllal, hogy minél több olvasót hozzanak közelebb az irodalom világához a digitális könyves tartalmak segítségével.
Kapcsolódó cikkek
- E-könyv olvasó alkalmazás az új Windows 8-hoz
- Obama egymilliárd dolláros digitális elnöki könyvtárat tervez
- Az e-olvasók lassan de biztosan veszik be a piacot
- Elindult az ELDORADO könyvtári e-dokumentumküldő rendszer
- Stabilan nő az e-könyv olvasók piaca
- PocketBook Ultra frissítés ISBN-felismerővel
- Ingyenes e-könyveket olvashatnak a pekingi metró utasai
- Zuckerberg virtuális könyvklubot indított az olvasás népszerűsítésére
- E-olvasó szakembereknek, terepre is
- Frissítést kapott a PocketBook Ultra
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.