Több mint 200 ezerszer dobbant a szurkolói szív a magyar válogatottért
Egyetlen nap alatt több mint 200 ezer rajongó fejezte ki szurkolását a Magyar Telekom „Szurkolói szív” alkalmazásával, így a kezdeményezés már közel 280 ezer követőnél jár.
Közel 280 ezer rajongót gyűjtött eddig a Magyar Telekom Szurkolói szív alkalmazása, miután egyetlen nap alatt több mint 200 ezren csatlakoztak a kezdeményezéshez. A Telekom Szurkolói szív megoldása segítségével Magyarországon bárki kifejezheti szurkolását kedvenc sportolóinak: így például korábban a kézilabda Bajnokok Ligája döntőre készülő veszprémi kézilabdásoknak, a Ferencváros Franciaországban meccselő válogatott focistáinak, vagy éppen a riói versenyekre edző, a vállalat által támogatott Magyar Olimpia Csapa tagjainak. Az egész nyáron át tartó kampány alatt a sportolóknak kiosztott, szív alakú speciális kitűző rezeg és világít, amikor szívdobbanás érkezik rá, így mindig tudják, milyen sokan és gyakran gondolnak rájuk otthon vagy a világ bármely pontján.
Az egyekvagyunk.hu oldalon keresztül egy gombnyomás segítségével bárki elküldheti virtuális szívdobbanását – ezzel jelezve a rajongását, szurkolását, támogatását a versenyzők, a csapatok felé, ezáltal is támogatva őket a felkészülésben és a lehető legjobb eredmények elérésében. Ugyanezen az oldalon üzenetet is lehet küldeni számukra. Aki pedig képpel szeretne a sportolók felé kifejezni szurkolását, az #egyekvagyunk használatával küldhet bárhonnan, bármikor szívdobbanást.
A Telekom évtizedek óta elkötelezett támogatója a hazai sportéletnek, és szponzorként számos hazai sportág és sportoló kiemelkedő sikeréhez járult hozzá. Eszközein, szolgáltatásain és általa szervezett vagy támogatott események révén azon dolgozik, hogy közelebb hozza egymáshoz a bajnokokat és az értük szurkolókat.
Kapcsolódó cikkek
- Az ericsson kiscellás szolgáltatásával már „Házhozszállítás” is van a Legia Varsó stadionjában
- Megújult az Antenna Hungária több mint egymillió letöltéssel rendelkező MinDig TV Applikációja
- Tippelős alkalmazással dobna nagyot az EB-n egy magyar startup
- Négy sorsfordító applikáció, amelytől a világ egészségesebb lehet
- A Samsung közel hozza Riót a virtuális valóságban!
- Speciális szurkolói szív a Telekomtól
- Több mint hatvanezren töltötték le a Főtaxi applikációját
- A Telekom névadó támogatója lett a Veszprém kézilabdacsapatának
- Magyar ötlet hozhatja össze a hobbi focistákat világszerte
- Két hét alatt egymillióan töltötték le a demenciakutatást segítő mobil játékot
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.