Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat

forrás: Prím Online, 2016. november 11. 14:07

Az eMAG bejelentette, hogy idén november 25-re időzíti legnagyobb kereskedelmi akcióját, a Black Friday-t, és a tavalyinál közel háromszor több terméket kínál a magyar vásárlók számára. 

Idén már 450 ezer darab akciós termékből válogathatnak az eMAG.hu weboldalra látogatók és termékenként akár 80%-ot is megtakaríthatnak. A Black Friday eseményre való felkészülés jegyében az eMAG jelentősen növelte raktárkészleteit és logisztikai kapacitását a magyar piacon, mobil alkalmazására pedig kifejlesztette a „Fizetés-1-kattintással” funkciót, így a felhasználók bárhonnan kényelmesebben intézhetik a vásárlást. 

 

A Millward Brown legfrissebb, a Black Friday akcióval kapcsolatos hazai kutatása szerint, a magyarok 72 százaléka tisztában van a Black Friday fogalmával, ami jelentős (18 százalékpontos) növekedés az előző évben mért adatokhoz képest. A reprezentatív felmérés rávilágított, hogy a válaszadók negyede ezen a napon biztosan vásárolni kíván, az online rendelést tervezők aránya pedig 20 százalékponttal meghaladja az offline vásárlókét. A tanulmányból az is kiderült, hogy a fogyasztók körében a Black Friday napján az eMAG vezeti a népszerűségi listát 29 százalékkal, míg a legközelebbi versenytársak 17 és 15 százalékkal a második és harmadik helyre szorultak. Párhuzamosan a növekvő érdeklődéssel, a vásárlók által elkölteni kívánt összeg is emelkedett idén – a válaszadók 34%-a több mint 60 ezer forintot tervez költeni az akció során.

 

 

 „A Black Friday számunkra az év legfontosabb vásárlási akciója. Hónapok óta készülünk, hogy a legjobb termékkínálatot biztosítsuk vásárlóinknak, bővítsük logisztikai partnereink számát a rövidebb szállítási határidők érdekében, valamint azon is dolgozunk, hogy megbízható IT infrastruktúrával biztosíthassuk az oldal zökkenőmentes működését és a nagyszámú megrendelés feldolgozását. Az eMAG.hu a korábbi akciók során már bizonyította, hogy képes megbirkózni a feladattal, ezért 2016-ban is kiemelkedő vásárlói élményre számítunk, amit a mostani Black Friday előtt végzett terhelési tesztek is bizonyítanak. Biztosak vagyunk abban, hogy az idei lesz az eddigi legnagyobb Black Friday akciónk” – fogalmazott Hunyady László, az eMAG marketing menedzsere.

 

A korábbi évek sikereire és az elmúlt 12 hónapban tapasztalt folyamatos növekedésre alapozva az eMAG közel háromszorosára növelte azoknak az akciós termékeknek a számát, amelyeket kifejezetten a Black Friday promóció keretein belül kínál majd. Így a webáruház 450 ezer darab termékkel készül a november 25-i eseményre. Tavaly 3,25 milliárd forintos árbevételt hozott a cég számára a 187 ezer megrendelt árucikk, és az eMAG.hu weboldalon 1,7 millió látogatást regisztráltak. Mivel az összes látogató jelentős része (40%) mobileszközökről, az applikáción vagy a mobilra optimalizált weboldalon keresztül érkezik, idén az eMAG – a vásárlói igényeket szem előtt tartva – a „Fizetés-1-kattintással” funkcióval bővítette mobil alkalmazását. Ez az új megoldás a kiválasztott árucikkek gyors, egy kattintással történő kifizetését teszi lehetővé a bankkártya hozzárendelésével. Az első rendelést követő bankkártyával történő fizetés során a felhasználó aktiválhatja ezt a funkciót a fizetési mód kiválasztásakor vagy a vásárlási folyamat végeztével. Így a webáruház oldalára látogatók könnyedén tudnak vásárolni akár út közben is, hiszen a kényelmesebb, gyorsabb fizetéshez már egy kattintás is elég. 

 

Az eseményre való felkészülés nem csak a raktárkapacitás fizikai növelését, hanem a cégen belüli logisztikai folyamatok fejlesztését is magában foglalja annak érdekében, hogy a Black Friday napján történő vásárlások feldolgozása és kiküldése gördülékeny legyen. Emellett, a partner futárcégekkel szoros együttműködésben megvalósuló külső logisztikai kapacitásokra vonatkozó fejlesztések is részét képezik az előkészületeknek. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt

Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit. 

2024. május 2. 16:07

Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!

Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.

2024. május 2. 12:59

Elkészült az egyedülálló hazai AI-kutatás

A mesterséges intelligencia térnyerése egyaránt kelt izgalmat és aggodalmat a cégvezetők körében. Vajon mekkora tudással rendelkeznek a mindent elsöprő technológiával kapcsolatban? Elkészült Magyarország átfogó AI&Leadership kutatása, hogy hiteles- és valós képet kapjanak egymásról is a vállalatirányítók.

2024. május 2. 11:36

Együttműködési megállapodást kötött a magyar kormány, a Yettel és a CETIN

A magyarországi digitalizáció fejlesztését szolgáló együttműködést közös nyilatkozatban erősítette meg a kormány, a Yettel Magyarország Zrt. és a távközlési infrastruktúraszolgáltató CETIN Hungary Zrt. A megállapodásban foglaltak szerint a vállalatok 2024-2028 között legalább 72 milliárd forint értékű mobil hálózatfejlesztési beruházást hajtanak végre.

2024. május 2. 09:55

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14