IDC IoT Fórum 2016
Értékoptimalizáció IoT-val
Az IDC Magyarország 2016. december 9-én idén másodszorra rendezte meg hazai IoT Fórumát (dolgok internete). A rendezvény a több, mint 100 fős hallgatóság számára az aktuális trendeket és a jövőbeni növekedés lehetséges területeit három jól körülhatárolható területen vizsgálta meg: ipar, kereskedelem és biztonság.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarországon a legújabb HANA újdonságok
- A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
- 2025-re 100 milliárd digitális kapcsolatot kell felvértezni a támadások ellen
- Fujitsu Fórum 2016
- 25 ezer ember életét menthetik meg évente az önvezető autók
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- Fujitsu Fórum München 2016
- A Deutsche Telekom egész Európában emeli a városi élet színvonalát
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
- A Schneider Electric új megoldásokkal rukkol elő a barcelonai IoT-világkongresszuson
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott
A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.