Játékokkal és új funkciókkal bővült a Telenor chatbotja
Az ünnepek alkalmából új funckiókkal, karácsonyi ajánlatok részleteivel és játékokkal, köztük egy karácsonyi nyereményjátékkal bővült a Telenor chatbotja, OlyBot, amely a Telenor Facebook-oldalának küldött Messenger-üzenetben érhető el.
A Telenor Magyarország az idei nyári olimpia alkalmából indította el első, kísérleti csevegőrobotját, amely a Facebook Messenger Bot platformját használja. Az OlyBot névre keresztelt chatrobot első, kísérleti bevetésén olimpiai hírekkel szolgált, később a berlini IFA szórakoztatóelektronikai kiállításról tudósított azoknak az érdeklődőknek, akik feliratkoztak üzeneteire a Telenor Facebook-oldalának küldött üzenetben.
Azóta a chatbot képességei tovább bővültek. Izgalmas nyereményekkel kecsegtető ünnepi memóriajáték és karácsonyi ajánlatok részletei is elérhetők OlyBot segítségével. Ezek a funkciók közvetlenül a Facebook Messengerben érhetők el, akár számítógépen, akár mobilapplikációból. OlyBot emellett a Telenor szolgáltatásaival kapcsolatos üzeneteket is küld a feliratkozóknak, valamint a felhasználók felvehetik a kapcsolatot a Telenor közösségi ügyfélszolgálatának munkatársaival is az erre szolgáló menüpontra kattintva.
A Telenor a Facebook Messenger mellett a Viber csevegőplatformon is kísérletezik chatbot-megoldásokkal. A Viber üzenőalkalmazás magyarországi stratégiai partnereként a hazai vállalatok közül elsőként indított nyilvános csevegőcsatornát is a Viberen. A Telenor csevegőbotja segít a felhasználóknak Viberen megtalálni a legközelebbi Telenor-üzletet, tájékoztat a pillanatnyi várakozási időről is, és akár útvonalat is tervez a bolthoz.
„A Telenor folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy kiemelkedő ügyfélélményt biztosítson az egyre népszerűbb csevegőalkalmazásokon keresztül is, mint a Facebook Messenger és a Viber. Hatalmas előny, hogy felhasználók milliói által használt infrastruktúrára épülhetünk rá, ezzel átlépve azt az általános kezdeti kihívást, hogy a kritikus mennyiségű felhasználóhoz eljusson az alkalmazásunk.” – mondta el Rátz Tibor, a Telenor social media és online PR szakértője.
A chatbotok a népszerű, több millió felhasználó által jól ismert és gyakran használt csevegőalkalmazásokon belül automatizálják a vállalatok, márkák, médiumok és felhasználóik közötti kommunikációt. A felhasználók ugyanúgy küldhetnek üzenetet a chatbotnak, mint ahogy ismerőseiknek teszik, és válaszként anyanyelvükön, gyorsan és kényelmesen kaphatják meg a kívánt információt.
Kapcsolódó cikkek
- „2025-re veszi fel a versenyt az önjáró villanyautó a robbanómotorossal”
- Nők mindennapi szerepben a Telenor új emoji készletében
- 1,2 Gbps feletti adatátviteli sebességet ért el mobilinterneten a Telenor
- A Telenor segítségével virtuális valóságba invitál az UNICEF
- Rendhagyó Skype-nap a budapesti Herman Ottó Általános Iskolában
- A Sziget és Telenor mutatta be az első hazai Viber-matricacsomagokat
- Lehull a lepel a Telenor karácsonyi ajánlatairól
- Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber
- A Telenor Accelerate nyertesei a Microsoft BizSpark Plus csomagját is igénybe vehetik fejlesztéseikhez
- Hatósági szerződés nyomán a Telenor kompenzálja a tarifamódosításban hátrányosan érintetteket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója
Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.