Az LG bemutatja a webOS platformjával működő Smart Insta-View okoshűtőt
A vállalat a CES-en demonstrálja, hogy miként lehet egyszerűsíteni a mindennapi konyhai feladatokat is az Amazon Alexa virtuális asszisztenssel
A 2017-es CES-en az LG Electronicsbemutatja Smart InstaView Door-in-Door okos hűtőszekrényét is. A készüléket az LG saját webOS platformján működő, az Amazon Alexa virtuális asszisztense által nyújtott kényelmi szolgáltatások egész sora teszi igazán egyedülállóvá.
A hűtő egyik különlegessége az a 29 colos LCD érintőképernyő, amely két koppintásra teljesen átlátszóvá válik. Az LG saját operációs rendszere, a webOS segítségével a készülék használói számos hasznos funkciót és alkalmazást érhetnek el, így például a Food Channel ételreceptjei között is böngészhetnek, hogy azok alapján készítsék el a napi menüt.
Az Amazon webáruház Alexa hangalapú keresőszolgáltatása lényegében egy olyan intelligens, digitális személyi asszisztens, amelynek segítségével a felhasználók egyebek közt ételreceptekre kereshetnek rá, zenét hallgathatnak, hozzáférhetnek az Amazon.com online videotékája, a Prime kínálatához, valamint további tételeket vehetnek fel a bevásárlólistájukra. Több mint hatezer funkciójának köszönhetően az Alexa képes az okos otthonok irányítására, taxirendelésre, a sütő órájának beállítására, de szolgálhat akár a legfrissebb időjárásjelentési információkkal is, ráadásul e szolgáltatások eléréséhez a felhasználók egyik kezére sincs szükség, hiszen a digitális asszisztens egyszerű hangvezérléssel utasítható. Mindez azt jelenti, hogy az Alexával a hétköznapi, rutinszerű konyhai tevékenységek — mint amilyen a főzés vagy a napi feladatok megtervezése — dinamikus, szórakoztató élménnyé válnak.
Az Amazon szolgáltatásain túl az LG Smart InstaView Door-in-Door hűtőszekrénye további, a vevők kényelmét szolgáló megoldásokat kínál. A Smart Tag funkció révén a hűtőbe helyezett élelmiszerek virtuális matricákkal és címkékkel láthatók el, így naprakészen nyomon követhető, hogy mi van készleten, a lejárati dátumokat feljegyezve pedig jövőbeli figyelmeztetések is beállíthatók. Az érintőképernyőn a családtagok üzeneteket hagyhatnak egymásnak, de készíthetnek saját tennivaló-listát is. A hűtő belsejében elhelyezett, 2.0 megapixeles extra nagylátószögű kamera révén több szögből is lefotózható a készülék tartalma, az így elkészített képek pedig bármely okostelefonra továbbíthatók, ami különösen jól jön akkor, ha épp bevásárlólista nélkül indultunk vásárolni.
„Azzal, hogy együttműködünk az Amazonnal, még inkább kiterjeszthetjük okos hűtőnk képességeit, vásárlóink számára pedig élvezetes főzési és étkezési élményt kínálhatunk” — mondta Song Dae-Hyun, az LG Home Appliance & Air Solutions Company elnöke. „A Smart InstaView Door-in-Door hűtőnk használói számára így korábban nem tapasztalt konyhai élményt kínálunk.”
„Izgalmas feladat volt egy olyan innovatív háztartásigép-gyártóval együtt dolgozni, mint amilyen az LG annak érdekében, hogy az Amazon ügyfelei számára megalkothassuk az Alexával kiegészített Smart InstaView Refrigera-tor hűtőszekrényt” — mondta Mike George, az Amazon Alexa alelnöke. „Számos családban a konyha az otthon legforgalmasabb helyisége, ahol ráadásul gyakran mindkét kezünk foglalt. A vevők ezentúl még nagyobb kényelmet tapasztalhatnak meg otthonukban azzal, hogy az Alexát és saját hangjukat használják.”
A CES látogatói maguk is megismerkedhetnek az LG teljes 2017-es termék-palettájával a Las Vegas Convention Center központi csarnokának (Central Hall) 11100-as standján, január 5-8. között.
Kapcsolódó cikkek
- Jason Statham főszereplésével érkezik az LG első G5-reklámfilmje
- Az LG 33 díjat söpört be az MWC-n
- Továbbfejlesztett érintőceruzás okostelefon
- Az LG az MWC-n mutatja be az új, X sorozatú okostelefonokat
- Megérkezett az LG Zero okostelefon
- Az LG bemutatja a még be sem jelentett LG G5 okostelefonhoz tervezett Quick Cover tokot
- Profi videókamera az LG legújabb okostelefonja
- Hangvezérléssel, távolból irányítható háztartási eszközök az LG-től
- Az LG 2017-ben új irányt szab az LCD televíziózásnak nanocellás SUPER UHD tévéivel
- A CES 2017 kiállításon mutatkozik be a Samsung POWERbot VR7000 robotporszívója
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál
A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.
Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban
Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.
NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre
A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.