A Telekom történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el Európában

forrás: Prím Online, 2017. február 2. 12:26

A Deutsche Telekom a 36,4 milliárd USD értékkel történelme során a legmagasabb márkaértéket érte el. 

A Brand Finance Global 500 rangsor alapján ez 10 százalékos növekedésnek felel meg az előző éves értékhez viszonyítva. Ezen látványos eredmények a vállalatot Európa legértékesebb távközlési márkájává teszik, a rangsorban a Vodafone és az Orange követi. “A márka 2008-as újra-bevezetése óta a márka értéke folyamatosan növekedett, összességében egy lenyűgöző 309 százalékos emelkedést produkálva” – mondta Hans-Christian Schwingen, a Deutsche Telekom márkáért felelős vezetője, kiemelve a márkastratégia hosszú távú sikerességét.

 

A Deutsche Telekom egyszersmind a második legértékesebb német márka is, követve a BMW-t. A rangsorban utánuk a Mercedes-Benz, VW és a Siemens következik. A világ legértékesebb márkája a Google, míg a második és harmadik helyet az Apple és az Amazon technológiai óriások szerezték meg.

 

A Brand Finance minden évben meghatározza a világ legértékesebb márkáit. A Deutsche Telekom rangsorban elfoglalt helye az Egyesült Királyságbeli székhelyű tanácsadó cég szerint a márkastratégia stabilitását tükrözi. Emellett a távközlési cég tavaly is sikerrel folytatta üzletfejlesztését, valamint hosszú távú beruházásokat hajtott végre a hálózatminőség javítása, az innováció és ügyfélszolgálat területein is, melyek megteremtették a márkaérték növekedésének alapját. Az értékelések szerint a T-Mobile US tavalyi lendülete töretlen maradt és a Brand Finance szerint az Egyesült Államokon belül immár a harmadik legnagyobb és a leggyorsabban növekedő szolgáltató. A Deutsche Telekom Németországban is jó teljesítményt ért el, a mobil bevételek növekedése meghaladta a tervezett szintet is.

 

Az alkalmazott módszertan magyarázata

A Brand Finance Global 500 a márkák értéke alapján elkészíti a világ legértékesebb márkáinak rangsorát. Az értéket USD pénznemben mérik és az értékmeghatározás dátuma 2017. január 1. A márkák értékét annak alapján számítják, hogy mekkora licensz-díjat kellene a vállalatnak a márka használatáért fizetni, ha nem saját tulajdona lenne. Ezt a módszert hívják a royalty relief megközelítésnek. A márka értéke mellett mind az 500 rangsorban szereplő márka úgynevezett credit rating besorolást is kap, ez az érték a márka ereje, kockázatai és lehetőségei vonatkozásában egy alapszintet, azaz benchmark-ot jelent, a versenytársak márkáihoz viszonyítva.

 

További információ a Brand Finance Global 500 tanulmánnyal kapcsolatban: http://www.brandfinance.com

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Continental budapesti gyára „Megbízható Munkaadó” díjat kapott

A Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) idén többek között a Continental budapesti telephelyét, a Continental Automotive Hungary Kft.-t díjazta a „Megbízható Munkaadó” címmel – melyet 2022-ben a teljes magyarországi Continental csoport nyert el. A rangos díjat az újonnan bevezetett szabályok értelmében a győztes az eddigi kettő helyett, immáron három évig tudhatja magáénak. Az elismeréssel azon cégeket tüntetik ki, amelyek példaértékű módon gondoskodnak dolgozóik munka-, valamint életkörülményeiről.

2024. május 20. 10:27

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59