A Crome Communication nyerte a BMW Group CRM tenderét
A regionális tenderen elnyert megbízás 3+2 évre szól
Regionális tenderén a Crome Communication CRM és direkt marketing ügynökséget választotta magyarországi partnerének a BMW Group. A megbízás keretében az ügynökség látja el a BMW és MINI márkákhoz kapcsolódó CRM feladatokat a következő 3 + 2 évben.
A tender részeként az ügynökség felel majd a teljes ügyfél- és érdeklődő adatbázis karbantartásáért és kezeléséért, a BMW Group Magyarország telefonos és online ügyfélszolgálatának üzemeltetéséért, a BMW Ügyfélkártya Program működtetéséért, továbbá a postai és online DM aktivitásokért, mint a hírlevelek, magazinok és katalógusok, valamint egyéb marketing anyagok kiküldése.
A 2010-ben alakult Crome Communication évek óta segíti a BMW Group Magyarország tevékenységét CRM aktivitásokkal, adatbáziskezeléssel, az ügyfélszolgálat üzemeltetésével, illetve direkt marketing feladatokkal.
Mazura Péter, a Crome Communication ügyvezetője elmondta: „Évek óta dolgozunk a BMW Group Magyarországgal, ez a megbízás pedig fontos mérföldkő az együttműködésünkben, ugyanis nem csupán a magyarországi versenytársakkal szemben, de a regionális ügynökségek között is helyt kellett állnunk a kiválasztás folyamán. Büszkék vagyunk arra, hogy egy prémium márka magas elvárásainak is folyamatosan meg tudtunk felelni, így hosszabb távon is partnerként számítanak ránk” – mondta el a szakember.
Sallai Gábor, a BMW Group Magyarország Digital Marketing és CRM specialistája hozzátette: „A döntésnél nagy szerepet játszott a prémium márkákkal kapcsolatos több éves tapasztalat, továbbá a professzionális és proaktív hozzáállás, illetve az átfogó szolgáltatáscsomag. Örömünkre szolgál, hogy újabb 5 évig dolgozhatunk együtt a BMW és a MINI márkák népszerűsítésén.”
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres a Kulcs-Soft BizXpert programja
- A „nagy adat" megszelídítése ügyfélintelligenciával
- Az Adobe felvásárolta a vezető adatkezelő platformot fejlesztő Demdex vállalatot
- IAB Hungary megújult elnökség, eredményes első év
- 100 millió dolláros kampányba kezd a Yahoo
- Megalakult az IAB Magyarország
- Keresőmarketing: AdGooroo-partner lett az Arcus Search
- A Magyar Telekom online marketingkommunikációs tenderének eredményei
- Erősít az LG a globális branding területén
- 4,5 milliárd dolláros Dell-WPP szerződés
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Compliance-szakemberi szerepben teszteli az AI-t a KPMG
A Joint Venture Szövetség (JVSZ) által rendezett Innovációra Magyar! konferencián számolt be a KPMG Magyarország munkatársa arról a kísérletükről, melynek keretében gépi tanulási modell fejlesztésével támogatták a vállalati anyagok feldolgozásának folyamatát. A vonatkozó szabályzatoknak való megfelelőség ellenőrzésére bevetett mesterséges intelligencia egyelőre nem helyettesíti a szakértői munkát, azonban jelentősen gyorsítja a folyamatot, 80% feletti hatékonyságú dokumentációs alapot hozva létre. Így a fennmaradó időben az emberi beavatkozás a nagy figyelmet igénylő, alaposabb elemzést tudja elvégezni.
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.