Az ABB és a Microsoft együttműködésének újabb sikerét jelzi Asset Health Center 3.0 eszközmenedzsment megoldás
Az ABB bejelentette, hogy világszerte piacra dobja új generációs eszközteljesítmény-menedzsment (Asset Performance Management /APM) megoldását, az „Asset Health Center 3.0”-at.
A legújabb szoftveralapú megoldás segítségével az ABB APM-kínálatának és a Microsoft Azure felhő platformjának kombinálásával, a magas eszközigényű iparágak javíthatják a hatékonyságukat, és optimalizálhatják költségeiket.
Az Asset Health Center 3.0 kiváló példa arra is, hogy az ABB digitális megoldásait kínáló Ability platform segítségével miként tudják ügyfeleink kiaknázni az Ipari Internet kínálta lehetőségeket. Az adatelemzési eredmények („data insight”) alapján olyan közvetlen intézkedéseket tehetnek, amelyek kézzelfogható értéket teremtenek számukra. A megoldás kulcsfontosságú elemét alkotja az ABB digitális alállomás koncepciójának is. A digitális alállomásokon az alkalmazás gyűjti az állapot adatokat, amelyek alapján optimalizálja a teljesítményt, javítja az alállomás hatásfokát és költséghatékonyságát, illetve akár 50%-kal is csökkenti a transzformátor és a megszakító állásidejét.
„Az Asset Health Center legújabb változata az ABB-vel kötött hosszú távú partnerségi együttműködésünk újabb sikerét jelzi. Az ABB és a Microsoft az adatelemzés-alapú döntéstámogató üzleti információkkal folyamatosan segíti az ipar digitális átalakítását a közlekedési és az energetikai ágazatban, illetve a víz- és gázellátásban működő közüzemi cégeknél” – mondta Caglyan Arkan, a Microsoft Corp. „Manufacturing and Resources” divíziójának vezetője.
A piacvezető Asset Health Center prediktív és elévülési elemzést, valamint több évtizednyi, az iparágban szerzett szaktudásra épülő, egyedi igényekre szabott modelleket alkalmaz, hogy a meghibásodás valószínűségének és az eszközök kritikussági szintjének megfelelően meghatározza, és priorizálja a felmerülő karbantartási igényeket.
Az Asset Health Center kulcsfontosságú elemét alkotja az ABB életciklus-kezelési elvének, amellyel teljes körű megoldást nyújt az eszközök egész életciklusának kezeléséhez. A szolgáltatott szoftverként (SaaS) elérhető Asset Health Center 3.0 egyszerűbb és gyorsabb implementációt tesz lehetővé az Azure felhő platformban, jobb minőségű képi megjelenítést és analitikát nyújt, illetve a Cortina Intelligence alkalmazásának köszönhetően biztosítja a prediktív modellek könnyebb integrálását is.
„Legújabb generációs Asset Health Center megoldásunk ötvözi szoftveralapú technológiáinkban is megjelenő iparági szaktudásunkat a Microsoft Azure felhőplatform globálisan elérhető szolgáltatásaival, és ezzel olyan hatékony megoldást kínálunk, amely döntéstámogató információkkal segíti a gyorsabb döntéshozatalt a közüzemi vállalatok részére új növekedési lehetőségek kiaknázása érdekében” – mondta Massimo Danieli, az Energetikai Hálózatok divízióhoz tartozó energiahálózat-automatizálási üzleti egység vezetője. „Ez jól példázza, hogy az erősebb, intelligensebb és zöldebb villamosenergia-hálózatok létesítése terén preferált partnerként az ABB elkötelezett az energetikai forradalom támogatása iránt.”
Kapcsolódó cikkek
- Újabb magyar gázpiaci exportsiker Horvátországban
- Csúcson az SAP felhő megoldása
- Az ABB szállítja a komplett automatizálási és villamos rendszert a Tisza-TK-nak
- ABB technológia támogatja a svájci sívilágbajnokságot
- Növekedést ért el az ABB a negyedik negyedévben
- Gartner: végpontvédelemben is a legjobbak között a Trend Micro
- Íme az 5 legnagyobb veszély az interneten
- Változatlanul vezető szerepben a Schneider Electric
- ABB technológia tartotta levegőben a versenyzőket a Wind Games 2017 beltéri szabadesés (skydive) világversenyen
- Meghosszabbított nevezési határidővel várja az innovatív ötleteket a Microsoft Imagine Cup verseny
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.