Melyik startup nyeri idén a Blastoff 150 ezer eurós fődíját?
Már jelentkezhetnek a magyar és régiós startupok az OXO Labs rangos versenyére, amelyet immáron harmadszor rendeznek meg a Brain Bar Budapest keretében.
A verseny nyertes vállalkozásai a Power Angels 150 000 eurós befektetési ajánlatával, az OXO Labs féléves akcelerátor programjával, a Google régiós Launchpad eseményén történő bemutatkozással, az Impact Works integrált szakmai csomagjával és az ENGINY különdíjával indulhatnak el a világhírnév felé. A Blastoff főszponzora a Szerencsejáték Zrt.
A korábban CEE Lift Off! néven ismert esemény nevet váltott, idén már Blastoff-ként rendezik meg, ahol a régió legjobb startupjai versengenek a díjakért. Jelentkezni online április 21-ig lehet, amelyet követően a kiválasztottak április 28. és május 5. között videóinterjúban bizonyíthatják rátermettségüket. A szakmai zsűri május 15-én értesíti azt a tíz startupot, amelyek lehetőséget kapnak, hogy a Brain Bar Budapest keretein belül június 3-án, az Akvárium Klubban három percben bemutassák projektjüket a zsűri és a nagyközönség előtt.
Az idei év egyik újdonsága, hogy a döntőbe bejutott tíz legígéretesebb startup még a végső nagy megmérettetés előtt professzionális prezentációs tréningben részesül az Impact Works szakembereitől.
A Blastoff győztese 150 000 eurós befektetési ajánlatot kap a Power Angels kockázati tőketársaságtól, valamint részt vehet az OXO Labs féléves akcelerátor programjában. Emellett különdíjak keretében nyerhetik meg a versenyzők a Google Launchpad eseményén való részvételt, az Impact Works kommunikációs coaching szolgáltatását, valamint a Blastoff hat hónapos kreatív tanácsadói támogatását. Az idei év másik újdonsága, hogy a stratupok marketing, PR és közösségi média menedzselésére szakosodott ENGINY – a FLOW PR-ről is ismert Splendidea Communications egyik specializált divíziója – médiagurujai segítik a verseny különdíjasát elindulni a világhírnév felé.
A döntő lendületét és a fergeteges hangulatot Josh McNorton biztosítja. A Londonból érkező moderátor Európa-szerte kap rendszeresen meghívásokat nemzetközi konferenciákra és rendezvényekre, tavaly ősszel a barcelonai IBTM World kiállításon dolgozott házigazdaként. A zsűriben helyet foglal többek között Batiz András, az Impact Works tulajdonos-ügyvezetője, Jozef Vodicka, a Google a dél-közép-kelet-európai régiójának kapcsolatfejlesztési vezetője, valamint a Power Angels tagjai és az OXO Ventures képviselői.
A tavalyi év leginspirálóbb eseményének választott Brain Bar Budapest Európa legnagyobb jövőfesztiválja, amelyen a legkülönfélébb szakmák képviselői szólalnak meg, hogy együtt, egymást inspirálva gondolkodjanak a jövőt érintő legérdekesebb kérdésekről. A szervezők idén több mint hétezer embert várnak.
Az esemény támogatója, a Szerencsejáték Zrt. Darrell Royal amerikaifutball-játékos híres mondatával köszönti a versenyzőket: „A szerencse nem más, mint a felkészültség találkozása a lehetőséggel.”
Jelentkezés és további információk a Blastoff weboldalán.
Kapcsolódó cikkek
- Magyarok a nemzetközi siker kapujában
- Elindult Magyarország első B2B fókuszú startup inkubátorháza
- Kiderül a titok: ezzel a trükkel tarolt az UBER, az Apple és a Facebook
- Három új programot indít a Google a magyar startupok támogatására
- A jövő női vállalkozói mérkőznek meg nőnapon
- Online nyomozós üzleti verseny
- Magyar startupok, akikről sokat hallunk még az idén
- Dögös tech trendekkel jön az idei SMART 2017 konferencia
- Magyar megoldás forradalmasíthatja a világ filmiparát
- Lezárult a Nemzeti Kiberverseny hazai fordulója a ProDay IT-Biztonsági Konferencián
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.