VR-váró az Országos Sportegészségügyi Intézetben
Az OTP Egészségpénztár új stratégiájának középpontjába az egészségügyi öngondoskodás jelentőségének hangsúlyozása és az egyéni befizetések ösztönzése került. A Munka nem várhat kampány legújabb elemeként megnyílt az ország első VR-Várója az Országos Sportegészségügyi intézetben.
Az OTP Egészségpénztár és további kutatások adatai is rámutattak, hogy a magánegészségügyi költések egyik legfontosabb motivációja az, hogy nem szeretünk várakozni. A legtöbb embert zavarja, hogy sok időt kell eltöltenie az egészségügyi intézmények váróiban. Kiderült, hogy a magyar aktív lakosság 75 százaléka nem tartja összeegyeztethetőnek az állami ellátást a munka világával. Többek között ennek is köszönhető, hogy évente 1,5 nap szabadságot vesznek ki orvosi vizsgálatokra.
A kampány legújabb lépéseként az OTP Egészségpénztár egy VR-várót is berendezett az Országos Sportegészségügyi Intézetben, amely az utazási élmény vizuális megélésén keresztül emeli ki az üzenetüket.
Film a VR-váróról:
Kapcsolódó cikkek
- Lépj be a HuMachine világába
- A SES Video bemutatja: virtuális valóság és a legújabb Ultra HD technológia az IBC-n
- Az Alleeban mutatja be ügyfeleinek a virtuális valóságot a Telekom
- Játék, amely segíti a demenciakutatást
- Virtuális valóság headset segíti a UPS sofőrök képzését
- Virtuális valóság funkcióval felszerelt rendszer tesztelésébe kezd az Air France
- A HP új portfóliója forradalmasítja a VR piacot
- Gazdagabb interaktív kínálattal nyit meg a Gateway To Space űrkiállítás
- AI-jaj, ez itt és most a robotok őskora!
- Videojátékos esemény a Telekom Hajón
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.