Új vállalati kommunikációs menedzser a UPC-nél
Medgyessy Gergely a PR csapat vezetőjeként csatlakozott a UPC Magyarország vállalati kapcsolatok területéhez, fő feladata a sajtóval történő kapcsolattartás, a vállalat társadalmi felelősségvállalási tevékenységének, illetve szolgáltatásainak PR kommunikációs támogatása lesz. Emellett irányításával tovább erősödik a belső kommunikáció is.
„Büszkeséggel tölt el, hogy a UPC Magyarország nevében egy dinamikus és erőteljesen növekvő vállalatot képviselhetek, és egyben megtisztelő feladat, hogy a UPC-t a távközlési piac egyik legizgalmasabb időszakban támogathatom, testreszabott PR eszközök segítségével.”
Több mint 20 éves hazai és nemzetközi pályafutása Medgyessy Gergelyt teljes mértékben a kommunikációs területhez kötik, tapasztalatait vállalati, ügynökségi, és közigazgatási területeken szerezte.
Kapcsolódó cikkek
- Újabb kinevezést kapott a UPC Magyarország vezérigazgatója
- Jelentős árbevétel-növekedés, intenzív hálózatfejlesztés és megújult márka a UPC Magyarországnál 2017-ben
- Fogyasztóvédelmi díjat kapott a UPC
- Átlépte a 2 milliót az előfizetések száma a UPC Magyarországnál
- Új kinevezéssel erősíti vállalati kommunikációját a UPC
- Kimagasló, 11%-os árbevétel-növekedést hozott 2017 első negyedéve a UPC Magyarországnak
- A UPC-hez igazolt Sólyom Balázs
- Novembertől új vezetője van a UPC Magyarországnak
- Együttműködési megállapodást kötött a UPC és az Ericsson
- Változások a Liberty Globalnál
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.