Elindult a MÁV-csoport Instagram-oldala
A nemzeti vasúttársaság – Twitter-oldalának tavalyi indulása után – immár Instagramon is igyekszik összekötni egymással a vonatozás rajongóit. A hangulatos fotók kedvet csinálnak a vasúti utazáshoz, és közösségbe szervezik azokat, akik szeretik a sínek világát.
Az oldal indításához a vasúttársaság megalakulásának 150. évfordulója adta az apropót, így a szerkesztők megkülönböztetett figyelemmel kísérik a születésnap alkalmából felmatricázott Taurus mozdony útját, hosszú távon pedig szeretnék népszerűsíteni a vonatozást, a vasutat a virtuális közösségi térben.
Az induláshoz kapcsolódóan a MÁV-csoport egy játékkal is jelentkezik: 2018. augusztus 1. és 31. között várják a felhasználók fotóit az ünnepi díszbe öltöztetett mozdonyról #máv150 hashtaggel; a legtöbb like-ot begyűjtő kép készítője értékes – a vasút világához köthető – ajándékokkal lesz gazdagabb. A díjátadóra a jubileumi év kiemelt eseményén, a Nemzetközi Vasúti Járműparádén kerül sor szeptember 7-én.
Az Instagramra világszerte több mint 1 milliárdan regisztráltak már, és hazánkban is több mint 1,5 millióan – közülük 700 ezren naponta – használják, a létszám pedig dinamikusan növekszik. A felhasználók többsége a 34 év alattiak köréből kerül ki. Az utazás – nemcsak globális, de hazai viszonylatban is – régóta az egyik legnépszerűbb téma az oldalon. Egy 2018-as felmérés tanúsága szerint már nemcsak a feltöltött, de a megtekintett tartalmak között is népszerűbb a városok, tájak, természet témakör, mint a barátok és család kategória, ami azt jelenti, hogy szívesebben fotózzuk a környezetünket, mint magunkat, és szívesebben is nézegetjük az ilyen tematikájú képeket.
Kövesse ön is a MÁV-csoport Instagram-oldalát (keresse a @mavcsoport.hu felhasználót), és készítsen fényképet a vasúttársaság 150. születésnapját ünneplő mozdonyról!
Kapcsolódó cikkek
- Már kétszázezernél is többen használják a Vonatinfó applikációt
- Új trend aranyozza be az Instagramot
- A 80-as, 90-es évek slágerei között érkeznek a MÁVINFORM hírei
- Modern technológiák a MÁV-nál
- Szombatig lehet jelentkezni a MÁV-csoport és a Dunaújvárosi Egyetem duális képzésére
- Nem csak mérnököknek kínál állásokat a Műegyetemi Állásbörzén a MÁV-csoport
- Tízből kilenc középiskolás jelen van az Instagramon
- Instagram-workshopot rendeztek középiskolásoknak
- Hív a Sziget, jár a MÁV!
- Szabad-e felhasználni Instagram képet, videót a honlapomon, blogomon vagy cikkemben?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ilyen volt a magyar rádiók zenei repertoárja 2023-ban
Összesen 103 év és kilenc hónapnyi adást sugároztak a magyarországi rádiók 2023. január 1-jétől december 31-ig – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb kutatásából, amely a magyar rádiók 2023-as zenei repertoárját vizsgálta. A teljes kínálatban a legtöbbet játszott előadó Rúzsa Magdolna volt. Az énekesnőt több mint két és félszer annyiszor hallhattuk, mint a huszadik helyezett Azahriah-t. A tavalyi év legsikeresebb hazai slágere a ValMartól az Úristen, a külföldiek közül Miley Cyrus Flowers című dala volt.
Az akadálymentesség elengedhetetlen szempont az épületek tervezése során
Az akadálymentesség szempontjának egyre fontosabb szerepe van az építészetben, világszerte egyre több vállalat törekszik arra, hogy inkluzív környezetet alakítson ki. A Skanska a befogadás és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségével összhangban szintén jelentős hangsúlyt fektet erre. A vállalat az átgondolt tervezés és megvalósítás érdekében együttműködik az Access4you-val azzal a céllal, hogy épületeiben a legmagasabb szintű access4you tanúsító védjegyet szerezze meg.
Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu
A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.
A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését
A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban.
Továbbra is az InfoRádió szólhat a Budapest 88,1 MHz-es frekvencián
Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A testület legutóbbi ülésén azt is megállapította, hogy a Balázsék című műsorszám ismét törvényt sértett, amikor a rasszizmusból táplálkozó humorizálásra építette a január 15-i műsor.