Viszlát papír, helló digitális megoldások

forrás: Prím Online, 2018. augusztus 31. 09:55

Számlabefizetés. Egy régi számla előkeresése. Ügyfélváltozás bejelentése. A részszámla összegének módosítása. Mindez néhány kattintással otthonról, vagy épp utazás közben, külföldön nyaralva is elintézhető. 

Az E.ON célja, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. Az eddig elérhető fizetési módok mellett az energiaszolgáltató ezért nemrégiben bevezette a gyors és kényelmes, egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget. 

 

Az online ügyfélszolgálatra belépve bárki beállíthatja, hogy e-mailes értesítés érkezzen számára, amikor elkészül a számlája. Ezt követően már minden hónapban egy e-mailben érkező linkre kattintva fizethető az aktuális számla, nem szükséges tehát belépni az online ügyfélszolgálatra. Kedvelt funkció emellett az e-mailes fizetési emlékeztető kérése, mellyel elkerülhető az elfelejtett számla miatti hátralék – ebben az esetben is tartalmazza az emlékeztető levél az egyedi linken keresztüli számlafizetési lehetőséget.

 

Folyamatosan növekszik azok száma, akik nem csak a számlafizetést szeretnék papírmentessé tenni, de magát a számlát is elektronikusan szeretnék megkapni, és e-számlára váltanak. Bár a lehetőség hosszú ideje elérhető, még mindig kevesen tudják, hogy az elektronikus számlát ügyintézéskor igazolásként bármely hivatalos szerv elfogadja. Mivel az online ügyfélszolgálaton keresztül a régi számlákat is néhány kattintással elő tudjuk hívni, ezért sem szükséges a papírok tárolásával bajlódni. Az elektronikus számla választásával ráadásul a környezetünket is kíméljük.

 

Az online ügyintézési lehetőségek között néhány kattintással beállítható, hogy a tulajdonos előzetes e-mailes tájékoztatást kapjon az ingatlanjait érintő tervezett áram és gázszünetekről. További lehetőségként kérhető az is, hogy áramszünet kezdetekor és a hiba elhárításakor is értesítést kapjon az ügyfél.

 

Az E.ON Online ügyfélszolgálatának elérhetősége: eon.hu/ugyintezes

 

Az E.ON új fejlesztései annak az intézkedéscsomagnak a részei, melyek mindegyike azt célozza, hogy az ügyfelek gyorsan, kényelmesen, a technikai fejlődés adta lehetőségeket kihasználva intézhessék ügyeiket. 

 

Az energiavállalat néhány hete jelentette be, hogy megkezdte új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. 

 

A vállalat közösségi Facebook oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit nyár közepe óta Boti, egy, a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva. E sorba illeszkedik a számlához és ügyintézéshez kapcsolódó folyamatok digitálissá tétele, melyek a gyorsaságuk és kényelmességük mellett egyúttal csökkentett környezetterhelést is jelentenek.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újgenerációs, sajátmárkás készülékek a Telekomnál

A Telekom május 23-án piacra dobja az újgenerációs, saját márkás készülékeit, a T Phone 2 5G-t és T Phone 2 Pro 5G-t. A telefonok nagyobb teljesítményű processzorral, fejlett kamerarendszerrel és kiváló minőségű kijelzővel érkeznek, hogy optimalizált játék- és streaming-élményt nyújtsanak felhasználóiknak.

2024. május 14. 20:58

Érkezik: mesterséges intelligencia és virtuális valóság az oktatásban

Tanítás és tanulás az MI vagy XR technológiák segítségével, mentális egyensúly a mesterséges intelligencia korában. Idén is meghirdeti pedagógusoknak szóló pályázatát a Yettel digitális oktatási programja, a ProSuli. A pályázat célja, hogy a tanárok a szakterületükhöz szorosan kapcsolódó digitális tananyagokat hozzanak létre, különös tekintettel a matematika, a természettudományok és az idegen nyelvek területére. Az elkészült tananyagok valamennyi hazai pedagógus számára hozzáférhetők lesznek. A 25 legjobb pályázó egész nyárra elegendő mobilinternetben részesül, 10 nyertes pedig 120 ezer forint értékű ajándékutalvánnyal gazdagodhat.

2024. május 14. 19:26

NIS2 visszaszámlálás: Másfél hónapjuk van a vállalatoknak a NIS2 nyilvántartásba vételre

A NIS2 direktíva számos követelményt fogalmaz meg az EU-tagállamok kiber- és információbiztonságára vonatkozóan. Magyarországon a „2023. évi XXIII. törvény a kiberbiztonsági tanúsításról és a kiberbiztonsági felügyeletről”, azaz a „Kibertan-törvény” implementálja a direktíva rendelkezéseit, melynek értelmében az érintett vállalatoknak 2024. június 30-ig regisztrálniuk kell magukat a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága (SZTFH) által kijelölt online felületen.

2024. május 14. 17:55

Megjelent a NEXT 3D konferencia programja

Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.

2024. május 14. 16:29

Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén

Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.

2024. május 14. 14:52

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36