A holnap konyhája mutatkozik be a CES-en
Az LG Electronics (LG) új fejezetet nyit az okos konyhai megoldások terén a 2019-es CES szakkiállításon.
A vállalat szerint a magasabb szintű kulináris élmény megteremtésében fontos szerepet játszanak majd a külső partnerek – e kezdeményezést a Drop KitchenOS platform fejlesztőjével, a Droppal kötött együttműködés is bizonyítja. A konyhai eszközök – például sütők – okosotthon-rendszerekbe történő még hatékonyabb integrációjával az okoskonyha még vonzóbbá válhat a fogyasztók számára.
A Droppal kötött megállapodással tovább bővül az LG okoskonyha-megoldásokkal foglalkozó partnereinek listája, amelyen az Innit és a SideChef is megtalálható. A szorosabb együttműködések révén az LG okos konyhaművészeti ajánlások széles választékához biztosít hozzáférést a vásárlóknak, melyekkel még változatosabb ételek készíthetők. Az LG okoskonyha-hálózatba kapcsolt sütői, hűtőszekrényei és mosogatógépei képesek összehangolva dolgozni azért, hogy az ételkészítés és a mosogatás egyszerűbbé váljon.
Az LG intelligens konyhai termékkínálatába az LG az XBOOM AI ThinQ WK9 Smart Display elnevezésű készülékét is felvette, hogy a felhasználók még kényelmesebben férjenek hozzá az okosreceptekhez. Ez a képernyővel el-látott, nagyteljesítményű sztereó hangszóró a beépített mesterséges intelli-gencia révén kényelmessé teszi a főzést, hiszen az ételkészítés során a Google hangalapú asszisztensét is segítségül hívhatjuk. A 8 hüvelykes érintőképernyőn több ezer személyre szabott receptet érhetünk el az Innit adatbázisából, így kevés érvünk marad az étterembe járás mellett.
Az LG az okoskonyha-portfólió további tagjai – az InstaView ThinQ hűtősze-krény és a QuadWash mosogatógép – mellett forradalmian új sörkészítő gépét, a HomeBrew-t is bemutatja a 2019-es CES szakkiállításon. Az LG okoskonyha-felhasználók így akár egy hideg, saját maguk által elkészített sör mellett böngészhetik receptjeiket a hűtőszekrény beépített képernyőjén. Amint megtaláltuk a megfelelő receptet, továbbíthatjuk azt a sütőnek, ami a leírást követve az előírt hőmérsékletre melegszik fel. Miután az étel elké-szült, az LG kombinált sütőjének EasyClean tulajdonságának köszönhetően könnyedén eltávolítható minden olyan ételmaradék, ami az eszköz belsején rakódott le. Ugyanez az okosrecept a QuadWash mosogatógépet is tájékoztatja a megfelelő beállításról, hogy a tányérok és edények az étel elfogyasztása után tökéletesen tisztán kerülhessenek vissza a polcra.
„Korunk egyre intelligensebb konyhai készülékeit eredményező partnerségi megállapodásaink révén képesek vagyunk olyan okoskonyha-élményt nyújtani vásárlóinknak, amilyenre mindig is vágytak” – mondta Song Dae-hyun, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „A technológia egyre bonyolultabbá teszi a konyhát, ezért célunk, hogy kényelmes és stresszmentes otthoni környezetet teremtsünk, melyben a családok anélkül részesülhetnek valódi kulináris élményekben, hogy étterembe kellene járniuk vagy ételfutárt hívniuk.”
A 2019-es CES látogatói maguk is megtekinthetik az LG intelligens konyhai megoldásait január 8. és 11. között, a Las Vegas Convention Center #11100-as standján.
Kapcsolódó cikkek
- Az LG a legújabb Ultra monitorait is bemutatja a 2019-es CES-en
- Egyre több on-demand tartalmat fogyasztanak a hazai felhasználók
- Magyarországra is megérkeztek az LG egészségügyi monitorai
- Idén is számos díjat ítéltek az LG-nek a CES bírái
- Egy belvárosi villában tart egyedi fesztivált az LG
- Az LG Magyarországon is bemutatta legújabb CineBeam 4K projektorát
- Az LG elnöke és technológiai vezetője nyitja meg a 2019-es CES kiállítást
- Az LG G7 One és a G7 Fit prémium okostelefonokra jellemző intelligens funkciókat kínál, kivételes áron
- Az LG vezetői először részletezték a vállalat AI-stratégiáját
- A változatos portfólió megmutat be az LG
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.