Magyar startuppal forradalmasítja logisztikai folyamatait az IKEA

forrás: Prím Online, 2019. február 14. 10:38

Az Aeriu magyar startuppal közösen újítja meg leltározási folyamatait az IKEA. A dróntechnológiának és a mesterséges intelligenciával rendelkező szoftvernek köszönhetően a termékek összeírása és áttekintése fenntarthatóbb, biztonságosabb, gyorsabb és pontosabb, a vásárlók valós időben kapnak információt azok elérhetőségéről. Az utóbbi egy évben a soroksári IKEA áruházban tesztelték a felhő alapú adatkezelési és tárolási megoldást. Ha a fejlesztések sikerrel zárulnak, további áruházakban is alkalmazhatják a technológiát.

Az IKEA az online kereskedelemmel járó bővülő igények kielégítésére olyan digitális megoldásokon dolgozik, melyek a vásárlást kényelmesebbé és gyorsabbá tehetik. A jelenlegi áruházi folyamatokat ehhez mérten kell megújítani, melynek egyik lépése a drónvezérlésű leltározás lehet. Ennek köszönhetően az áruházak raktáraiban, a magasban tárolt nagyobb méretű termékek, például konyhai és nappali berendezések elérhetőségéről valós időben kaphatnak információt a vásárlók. Ez azért is kiemelt fontosságú, mert ezek a termékcsoport az IKEA legnépszerűbb termékei, a tavalyi pénzügyi évében a svéd lakberendezési vállalat 17 470 konyhát és 37 666 kanapét értékesített.  

 

Az Aeriu Inventory a kereskedelmi forgalomban kapható drónokra optimalizált szoftver, ami nagy raktárakban is lehetővé teszi a leltározást. Fenntartható, hiszen nem szükségesek a nagy energiaigényű targoncák. Gyorsabb és pontosabb, mint a jelenlegi manuális raktár-ellenőrzési folyamat, így csökkenthető a targoncás munkaerő igénye a leltári folyamat során. A két vállalat hosszú távú célja egy teljesen a technológia által vezérelt rendszer kifejlesztése, ennek jelenleg is tart a tesztidőszaka. 

 

Az innovatív együttműködés egy olyan spontán közös gondolkodás eredménye, ahol az Aeriu valós környezetben tudja kipróbálni és fejleszteni az ötletét, az IKEA magyarországi áruháza pedig egy, a lakberendezési vállalat igényeire szabott megoldást kap kézhez, amit az áruházi dolgozók is használnak.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?

Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.

2024. május 17. 13:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59