Hiperrealisztikus 3D-nyomtatott szobrok a marketing szolgálatában

forrás: Prím Online, 2019. április 23. 19:15

Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt eredménye, hogy a cég már 3D nyomtatással kombinált, térformázott, POS nyomdai termékek, display-ek előállítására is képes.

A most beszerzett, térformázott (3D) eladáshelyi vizuálkommunikációs display és POS nyomdaipari termékeket gyártó rendszer alapvetően új, minden korábbinál látványosabb marketinglehetőséget ad a BIGPRINT megrendelőinek kezébe, akik ezáltal jelentős versenyelőnyre tesznek szert. A POS (Point Of Sale) rövidítés kifejezetten eladáshelyi marketingeszközöket jelent, mindez 3D nyomtatással előállítva pedig hiperrealisztikus szobrokat és akár többméteres tárgyakat. Képzeljük el a mozi előterében a filmben látható, életnagyságú szörnyet, vagy a bolt előtt egy hatalmas üdítős, vagy akár samponos flakont, játékboltban egy 2 méteres játékfigurát, és így tovább. Az így készült eszközöket pehelykönnyű, mégis erős, üreges szerkezet és az adalékanyagos eljárás miatt minimális hulladéktermelés jellemzi. A beruházással a pályázó versenyképessége jelentősen nőtt, mivel a Kelet-Közép-Európai régióban nincs egyetlen más szereplő sem, ahol ilyen látványú és technikai színvonalú szolgáltatás elérhető lenne.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59