15 év után kapott új arculatot a Profession.hu

forrás: Prím Online, 2019. július 3. 14:07

A kezdeti fehérgalléros célközönséget megszólító állásportál az évek alatt tömegtermékké változott, ennek megfelelően formálta át a megjelenését a Profession.hu. A több ezer felhasználó segítségével kiválasztott új arculat célja, hogy úgy sugározzon megbízhatóságot, hogy közben a fiatalabb korosztályok is frissnek és barátságosnak találják.

A Profession.hu eredeti, a prémium megjelenésre koncentráló arculata még egy olyan időszakban született, amikor az online álláskeresés kizárólag a fehérgalléros munkakörök területén kezdett terjedni. 2008-ban és 2015-ben történt pár apróbb frissítés, de az új design gyakorlatban az eredeti, 15 éves koncepciót váltja. Az elmúlt években az oldal megkerülhetetlenné vált minden álláskategóriában és korosztályban, ezért is volt szükség egy sokkal szélesebb célcsoportot megszólító arculatra.

 

 

 

Az új megjelenés megalkotása több mint egy évet vett igénybe, a végleges verziót egy több ezer felhasználó bevonásával készített kutatás segítségével választották ki. A megkérdezettek szerint a korábbi megjelenés megbízhatóságot és prémium minőséget sugallt, de hiányzott belőle a frissesség és távolságtartó volt. Az új arculat a megbízhatóság mellett a fiatalosságot és a barátságosságot hangsúlyozza.

 

 

„A Profession.hu támogatott márkaismertsége évek óta 90 százalék felett van. Az új arculat tervezésekor ezért is törekedtünk arra, hogy úgy mutassunk valami frisset, hogy közben nem térünk el radikálisan a megszokott összképtől. A váltás elsősorban UI, tehát megjelenésbeli és nem UX, funkcionális fókuszú, kivéve a mobilalkalmazásunk esetében. Ez egy mobil first projekt volt, teljesen újragondoltuk és átterveztük az applikációt és mindent onnan adaptáltunk a többi felhasználói és szakmai felületre” – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketingvezetője.

 

Az új arculatot a Melkweg Digital készítette.

 

Az új logó animációt is kapott:

 

Az új arculat pedig a következő két reklámfilmben debütál majd:

 

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Szűkülő piacon bővül a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. Kinőtte magát: levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős piaci verseny ellenére is e termékkategóriákban Magyarországon 57 százalékos bruttó forgalomnövekedést ért el.

2024. május 3. 14:41

A Xiaomi publikálta a legújabb ESG jelentését

A Xiaomi a napokban közzétette a hatodik ESG (környezetvédelem, társadalmi felelősségvállalás és vállalatirányítás) jelentését. A több mint 80 oldalas dokumentum, amelyet kínai és angol nyelven adtak ki azt az előrehaladást mutatja be, amelyet a Xiaomi és leányvállalatai megtettek az ESG stratégia megvalósítása terén 2023-ban. 

2024. május 3. 13:04

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55