Hosszabbít ‘Az Év Honlapja’ pályázat
Meghosszabbított határidővel lehet még jelentkezni hazánk legrangosabb online marketing pályázatára, ‘Az Év Honlapjára’. A legjobb honlapokat, applikációkat, rendezvény oldalakat, influencer kampányokat, digitális marketing- és technológiai megoldásokat 26 kategóriában várja a szakmai zsűri, november 6-án éjfélig. Itt a legjobb lehetőség, hogy megmérettesd a digitális marketinged!
A pályázók figyelmébe ajánljuk a vállalatokat érintő digitális kihívások érdekében bevezetett új kategóriákat, mint a véleményvezérek Influenszer kampányai, a profi programozók Technológiai- és Digitális megoldásai vagy az egyre népszerűbb Agrár és Rendezvény kategóriák.
„Rendkívül sok új honlappal és eseménnyel bővült idén is a marketing tér. Nonprofit szakmai versenyünk célja, hogy a legjobb megoldásokat minden évben díjazzuk és a közösség elé tárjuk. ’Az Év Honlapja’ pályázat épp ezért egy biztos pont kíván lenni ebben a hatalmasra nőtt digitális labirintusban.” - mondta Varga István László, a pályázat alapítója.
Érdemes minél hamarabb nevezni, hiszen ez előnyt jelent a közönségszavazatok gyűjtésében.
Pályázni az www.azevhonlapja.hu oldalon november 6. éjfélig lehet.
A zsűrizést követően az ünnepélyes díjátadóra november 27-én kerül sor.
Nevezz weboldallal, applikációval, marketing vagy technológiai megoldással és közösségi vagy kreatív kampánnyal és legyen Tiéd 2019-ben ‘Az Év Honlapja’ díj!
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- Elindult a 2019-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- A Marketing Summit Hungary szakértői összeállították a szakma kihívásait
- Több nagymárka is csatlakozott a Magyar Marketing Szövetséghez
- Digitális mestereket képez a Magyar Marketing Szövetség
- Ezek a várható 2019-es marketing trendek
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Tizenéves jövőtervezőket keres a UPC
- Elindult a 2018-as ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Egy hónap alatt közel százötven szakember regisztrált az MMSz minősítő rendszerében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megváltás lehetne, a bankok mégis hadilábon állnak a mesterséges intelligenciával
A bankok mindössze 6%-a készített ütemtervet a mesterséges intelligencia tömeges méretű kiaknázására. Míg a banki alkalmazottak tárt karokkal fogadják az MI beépítését, a bankok nehezen integrálják azt.
K&H: Kate tiszta nyereség
Tavasztól a kis- és középvállalkozásokat is segíti Kate, a K&H digitális pénzügyi asszisztense. A mesterséges intelligencia-alapú megoldás egyetlenként az országban hangalapú utasításokat is megért és végrehajt, egyben felveszi a versenyt a legfejlett technológiákkal.
Nagy a magyar cégek lemaradása a kisgyermekes anyák foglalkoztatásában
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) adatai szerint az országban körülbelül 300 ezer főnyi potenciális munkaerő áll rendelkezésre, bár ez a szám régiónként változó. A jelenlegi gazdasági helyzetben kiemelt szükség van a kisgyermeket nevelő anyák munkaerőpiaci reintegrálásának fokozott támogatására.