Az LG és a Qualcomm közösen fejlesztik az autós felhasználói élményt
Az LG Electronics (LG) és a Qualcomm Incorporated leányvállalata, a Qualcomm Technologies Inc. bejelentette, hogy közösen fejlesztik tovább a webOS Auto-t, az LG autókba tervezett infotainment rendszerét. A webOS Auto és a Qualcomm Snapdragon önműködőjármű-fejlesztési platformjának (ADP) erősségeit felhasználva a két vállalat célja, hogy még kényelmesebb autózást és magasabb szintű felhasználói élményt kínáljon a sofőrök és az utasok számára.
A Linux alapú LG webOS Auto platform az LG szakértelmére épít a következő generációs összekapcsolt járművek infotainment rendszerei terén. Az LG nemrégiben mutatta be a webOS második nyílt forráskódú verzióját, amely már járművekben használható funkciókat is kapott, így a fejlesztők maguk is kipróbálhatják a webOS Auto-ban is megtalálható néhány innovatív funkciót. A forráskód, valamint a kapcsolódó eszközök és útmutatók ingyenesen letölthetők a http://webosose.org weboldalon.
A Snapdragon ADP mesterségesintelligencia-funkciókkal támogatott piacvezető infotainment-megoldásokat kínál, a nagyfelbontású többkijelzős konfigurációkhoz fejlett grafikai funkciókat biztosít, és lehetővé teszi az ultra HD streaminget. A Snapdragon ADP átfogó hardveres és szoftveres környezetet nyújt a nagyteljesítményű és energiahatékony vezetőoldali utastér-platformok — beleértve az utastérben megtalálható kijelzők — gyors fejlesztéséhez.
A webOS Auto kereskedelmi célú továbbfejlesztése mellett az LG és a Qualcomm közösen dolgozik egy referenciaplatformon is, amelyet az LG januárban, a 2020-as CES-en mutat majd be.
„Nagyra értékeljük, hogy együttműködésünk a Qualcommal kiterjeszti a webOS Auto platform ökoszisztémáját, és a Qualcomm vadonatúj megoldásaival – mint az 5G hálózat vagy a multimédia — a felhasználók a szórakoztatás ugyanolyan élményét kapják majd az autóikban is, mint otthon” – mondta Dr. I.P. Park, az LG Electronics elnöke és technológiai vezetője. — „A webOS és a Snapdragon ADP együtt kiemelkedő teljesítményű, átfogó hardveres és szoftveres platformot kínál a jövő autós infotaiment rendszereihez.”
„Az LG és a Qualcomm Technologies jelenlegi együttműködése a két cég régóta fennálló és sikeres kapcsolatára épít. Ez az erős szinergia jól érezhető a következő generációs autós szoftverben” — mondta Jim Cathey, a Qu-alcomm Technologies szenior alelnöke és globális üzleti tevékenységének elnöke. — „Biztosak vagyunk abban, hogy a két vállalat tapasztalata és szakértelme az autóipari technológiák fejlesztése terén elősegíti, hogy olyan járműbe épített következő generációs felhasználói élményeket kínáljunk, amilyet a fogyasztók igényelnek.”
Kapcsolódó cikkek
- Az új családtag a mesterséges intelligencia
- Rekordbevétel az LG-nél
- Megérkezett Magyarországra az LG első 5G-képes, dupla kijelzős okostelefonja
- Az önvezető autók működését szimulálja az LG és a Unity saját rendszere
- Az LG a 2019-es IFA-n mutatja be új, 1 milliszekundumos válaszidejű UltraGear IPS monitorait
- Az LG 8K kijelzői meghaladják a felbontásra vonatkozó iparági szabványok elvárásait
- Európában is bemutatkoznak az LG új prémium CineBeam 4K projektorai
- Az LG új AI-megoldásával a háztartási gépek maguk adnak tanácsot arról, hogyan érdemes használni őket
- Már Magyarországon is kapható az LG G8s ThinQ okostelefon
- Az LG és a NAVER kifejlesztette a Whale böngészőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.
Jön az év legnagyobb innovációs és startup fesztiválja
A 2015-ben indult Startup Safari Budapest hazánk egyik legnagyobb startup konferenciájaként idén ismét megnyitja kapuit, június 11-én 12 helyszínen közel 100 előadással és interaktív programmal várja az érdeklődőket, melynek során számos hazai szakember mellett nemzetközi előadókkal élőben is lehet majd találkozni és kérdezni tőlük. Nemcsak üzleti, hanem mélyebb technológiai és innovációs témákkal foglalkozik az esemény, angol és magyar nyelven egyaránt.