Jó ütemben halad az Audi Hungaria napelemparkjának telepítése
Terv szerint haladnak a telepítési munkálatok az Audi Hungaria és az E.ON közös projektjében, amelynek eredményeként Európa legnagyobb, épületen kialakított fotovoltaikus rendszere épül az Audi Hungaria két logisztikai központjának tetején.
Az egyik épület 80 000 négyzetméteres tetőfelületén már valamennyi napelem a helyére került, ez több mint 20 000 egységet jelent. A projekt következő lépcsőjeként megkezdődött a másik 80 000 négyzetméternyi tetőfelület beépítése is.
A 36 000 napelemből álló, 12 megawatt beépített csúcsteljesítményű (MWp) naperőműpark az év végén kezdi meg működését, a jövőben évente több mint 9,5 GWh energiát fog termelni. Ez az energiamennyiség 5 000 háztartás éves energiaszükségletének felel meg. A megújuló forrásból megtermelt zöld áramnak köszönhetően mintegy 6 000 tonnával kevesebb szén-dioxid jut a levegőbe.
Video a munkálatokról: http://audiportal.hu/newseditorv2/dc/22/dc22b65c-130c-4e34-b24b-937a9daf0400.mp4
Kapcsolódó cikkek
- Magyar művész nyerte a Berlini Fényfesztivál fődíját
- Díjat nyert az E.ON EnergiaKaland programja
- Új elektromos töltőpontokat adott át Szolnokon az E.ON
- Díjazta az E.ON a legjobb hazai fenntarthatósági kezdeményezéseket
- Sikerrel zárult az 8. Iskolakezdés együtt! segélyakció
- Megérkeztek az első napelemek az Audi Hungariához
- Zöld oázis a Balaton Sound-on
- Az ABB digitális megoldásait használják a bajor gazdák
- Az E.ON segítségével frissítik az országos madárvédelmi térképet
- Új tanulmány: 2045-re az autók akár 100%-a elektromos lehet Németországban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.