Saját történetük megosztására bíztatja felhasználóit a Huawei
A Huawei legújabb reklámfilmjében és ahhoz kapcsolódóan is arra bátorítja a felhasználókat, hogy osszák meg saját történeteiket mások inspirálására. Azok, akik 2020. január 15 – éjfélig, a kampány weboldalán keresztül elmesélik a saját történetüket, részt vehetnek Michal Woroch kerekesszékes felfedező és utazó webes motivációs előadásán.
A Huawei induló brand kampánya alkalmából új reklámfilmet készített, melyben négy hőst mutat be: egy balerinát, egy dobost, egy szörföst és egy egyedülálló apát, akik nem adják fel a küzdelmet álmaik megvalósításáért. Legújabb, „Egy történet számít, a Tiéd” nevű kampányában a Huawei a kisfilm alapján arra bíztatja a felhasználókat, hogy bármi is legyen az akadály, sose adják fel az álmaik beteljesítését és az értük való harcolást, ezzel párhuzamosan pedig arra is bátorítja őket, hogy osszák meg saját történeteiket, melyek az akadályok sikeres leküzdéséről szólnak.
Most a magyar felhasználók is csatlakozhatnak a kampányhoz, illetve a hőseihez és elmondhatják saját történetüket. Ehhez a Huawei dedikált honlapján kell megosztaniuk írásaikat és minél többeket kitartásra sarkallniuk. Mivel a személyes történetek elmesélése nem könnyű, ezért a Huawei minden jelentkezőt azzal jutalmaz, hogy meghívja őket Michal Woroch felfedező és utazó online megtekinthető motivációs előadására. Michal, aki elektromos kerekesszékkel kívánja meghódítani a Himaláját, elbeszéli történetét az elé gördülő akadályok ellenére elért eredményeiről.
„Tudjuk, hogy rengeteg inspiráló történettel rendelkező ember vesz körbe minket. Ők sosem adják fel, még akkor sem, ha sokan ezt tanácsolják nekik. Tesznek még egy extra lépést, nem számít, mennyire nehéz vagy hány akadállyal találkoznak. Ezeket a történeteket szeretnénk hallani és megosztani, hogy tiszteletünket fejezhessük ki az előtt az attitűd előtt, amit nap mint nap tanusítanak és amivel példával járnak el sokunk számára”, mondta el Trubek Zsuzsa, a Huawei Technologies Hungary, PR managere.
A leginspirálóbb történetek a Huawei közösségi média-csatornáin jelennek majd meg a jövő év elején. A történeteket a projekt weboldalán 2020. január 15. éjfélig lehet feltölteni.
Kapcsolódó cikkek
- Csúcsszéria a Huaweitől: Mate 30, Mate 30 Pro
- 2035-re a telekommunikációs iparág bevételeinek 80%-a az 5G-hez kapcsolódik
- Továbbgondolt IoT okosotthon-stratégia és szoftverfrissítés a Honortól
- Ma dobják piacra a legújabb Huawei P30-ast
- Új vezetéknélküli fülhallgatót mutatott be a Huawei
- Magyar fejlesztőkre is számít a Huawei
- A Techradar szakértői díjazták a Huawei P30 Pro-t
- Öt kamerával és prémium funkciókkal érkezett meg a Huawei Nova 5T
- Százmillió eurót fektet be az európai mesterséges intelligencia programba a Huawei
- Rekordidő alatt szállított le kétszázmillió okostelefont a Huawei
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.