Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól
A karácsonyi időszakban ismét meglepetésekben részesülnek a UPC ügyfelei a Vodafone és a Paramount Channel jóvoltából: a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna három napon át lesz elérhető a Vodafone-UPC digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfelei számára. A reklámmentes tévécsatorna december 24. és 26. között kínál közkedvelt filmeket és sorozatokat minden korosztály számára.
Kizárólag a Vodafone-UPC ügyfelei láthatják magyarországi tévéadásban először a Könnyű, mint a pehely című tinisorozatot, melynek a teljes első évadát bemutatja a Paramount karácsony elnevezésű, különleges ünnepi csatorna. A Vodafone ezzel a sehol máshol nem látható tévécsatornával lepi meg a UPC Magyarországnál digitális tv-előfizetéssel rendelkező ügyfeleit az idei ünnepi időszakban.
Az ünnepi műsorban a Paramount Channel, a Comedy Central, a Nickelodeon, a Nick Jr. és az MTV kínálatának olyan válogatott tartalmai lesznek láthatóak a UPC digitális tévészolgáltatás 12. (HD) és 13. csatornahelyein, mint például a Mancs őrjárat, a Spongyabob és a Dóra a felfedező, Kovács András Péter és Hadházi László Comedy Club stand-up estjei, a Készhelyzet és a Tömény történelem humoros epizódjai, az MTV késő esti sorozatai és a Paramount Studio A-kategóriás sikerfilmjei. Az egész család számára ünnepi hangulatot kínál többek között a Nickelodeon karácsonyi kínálatából válogatott Kicsiny karácsonyi kaland.
A non-stop, napi 24 órás adásban sem reklámok, sem ismétlések nem lesznek, hogy minél sokszínűbb műsorból választhassanak kisebbek és nagyobbak egyaránt, minden műfajból, a gyereksorozatoktól a humoron át a családi mozikig.
A Vodafone-UPC digitális tévé szolgáltatással rendelkező ügyfelek számára a Paramount karácsony ünnepi csatorna automatikusan elérhetővé válik, ehhez nem szükséges külön beállítaniuk semmit.
Kapcsolódó cikkek
- Felvásárlással bővíti hálózatát Bicskén a UPC
- Fenntarthatósági okokból felére csökken a Vodafone SIM kártyák mérete
- Fogyatékkal élők világnapja – mobil app-pal segíti a Vodafone Főállású Angyal programja az érintetteket
- Idén a UPC ügyfeleknek is kedveskedik a Vodafone
- Újra itt a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj
- Önvezető autós parkolás először Magyarországon!
- Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone
- Az endometriózis korai felismerését segíti a Lucy mobilapplikáció
- Elindult az 5G-szolgáltatás a fővárosban
- Módosult a Vodafone Magyarország hivatalos cégneve
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.