Prémium csatornák a UPC Direct minden előfizetőjének
A koronavírus miatt kialakult helyzetben a UPC Direct szeretné az otthon töltött időt kellemesebbé tenni a családok számára, ezért a szolgáltató úgy döntött, hogy minden előfizetőjének elérhetővé teszi a prémium csomagként elérhető FilmBox Pakot, illetve az összes gyermekműsort sugárzó csatornáját.
A UPC Direct a kialakult helyzetben szeretné kellemessebbé tenné az otthon töltött időt, ezért 2020. március 17-től minden előfizetője számára kinyitja a FilmBox Pak-ot, illetve a kínálatában szereplő összes gyerekcsatornát. Ezen csatornák egy része a UPC Direct Now digitális alkalmazásban is követhető.
A FilmBox Pak többek között négy FilmBox mozicsatornát tartalmaz, melyek változatos tartalmakat kínálnak az egész családnak, így mindenki talál magának kedvére való programot az otthon töltött hosszú napokon is. A csatornákon a nézők díjnyertes alkotásokat, híres hollywoodi filmeket nézhetnek meg reklámmegszakítások nélkül.
A gyerekek sem maradnak program nélkül: a UPC Direct kínálatában szereplő különböző korosztályoknak szóló gyermekműsorokat sugárzó csatornák reggeltől estig érdekes programokat, rajz- és animációs filmeket kínálnak a család fiatalabb tagjainak.
A megnyitott csatornák közül több elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is, így a családban mindenki követheti a kedvenc műsorát – akár egy időben több eszközön is.
Az alábbi csatornák válnak elérhetővé minden UPC Direct előfizető számára 2020. március 17-től:
FilmBoxPak
- FilmBox Plus
- FilmBox Family
- FilmBox Premium
- FilmBox Extra HD
- FightBox
- DokuBox
Gyerekeknek szóló csatornák:
- Duck TV
- Kiwi TV
- Disney Csatorna - elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Minimax – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- JimJam
- Nickelodeon – elérhető a UPC Direct Now alkalmazáson keresztül is
- Nick Jr.
- Nicktoons
- Cartoon Network
- Boomerang
Kapcsolódó cikkek
- Mától ingyenesen lehet feladni álláshirdetéseket önkéntes és egészségügyi állásokra
- Codecool segítség a digitális tanuláshoz
- A tantermen kívüli médiaoktatáshoz nyújt segítséget az NMHH Médiaszertár csoportja
- A koronavírus megfékezésében segíthet a Linistry
- Általános távmunkát vezet be a Magyar Telekom
- Távmunka és virtuális rendezvények: a vállalkozásokat életben tartó megoldás
- A Rakuten Viber megkétszerezte a csoportos hívásokban résztvevők számát
- Ingyenes információmegosztás a koronavírus miatt
- Ingyenes tartalmakkal segíti a diákokat és a tanárokat a Vodafone
- Ingyenes céginformációs hozzáférés a járvány idejére
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.
HONOR: Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón
Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.
Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.