Nonprofit szervezeteket is támogat a Microsoft a hatékony távmunkában

forrás: Prím Online, 2020. április 7. 10:25

A hatékony távoli munkavégzésnek most mindennél fontosabb szerepe van. A Microsoft olyan nemzetközi és nonprofit szervezetek partnere, amelyek a frontvonalban teljesítenek szolgálatot. A vállalat számos lehetőséget tett elérhetővé számukra, hogy segíthesse őket létfontosságú küldetésük megvalósításában, alkalmazottjaik és önkénteseik támogatásában.

 

Távmunka Microsoft Teams segítségével

Az alkalmazottak és önkéntesek közötti gördülékeny kapcsolattartás a nonprofit szervezet működésének egyik alapvető mozgatórugója. Egy olyan váratlan helyzet, mint amilyen a világjárvány, komoly kihívás elé állítja a közjóért dolgozó szervezeteket. Ilyen esetben létfontosságú, hogy a szervezeten belüli együttműködés továbbra is működőképes maradjon, sőt, a munkavégzés hatékonyabb legyen.

 

A Microsoft Teams a Microsoftnak az együttműködést elősegítő alkalmazása, amelynek segítségével a szervezet gondoskodhat az önkéntesek és alkalmazottak együttműködéséről. Benne egy helyen válik elérhetővé a csoport összes kommunikációja: munkahelyi csevegés, video-értekezletek, fájl tárolás. A Teams a Microsoft365 része. Amennyiben egy nonprofit szervezet rendelkezik MS365 licensszel, ez magában foglalja a Teams-t is. A Microsoft Tech for Social Impact programon belül számos ingyenes és kedvezményes szoftver érhető el minden méretű nonprofit szervezet számára, többek között Office 365 Business Essentials, Microsoft 365 Business, és Office 365 E1 a nagyobb szervezeteknek. Ezekhez a szoftverekhez Magyarországon a Civiltech programon keresztül lehet hozzájutni. A CivilTech Informatikai Adományozó Program a NIOK Alapítvány és a TechSoup partnerségének keretében valósul meg, ők egyben a Microsoft hivatalos partnerei a szoftverek nonprofit szervezetekhez való eljuttatásában.

 

 

Office 365 E1 önkénteseknek

Mostantól 6 hónapon keresztül az Office 365 E1 a nonprofit szervezetek alkalmazottai mellett önkéntesei számára is ingyenesen hozzáférhető. Az Office 365 E1 magában foglalja nem csak a Teams-t, de lehetővé teszi az e-mailezést, fáljmegosztást, és sok minden mást is. Ez a lehetőség kifejezetten olyan szervezetek számára jött létre, akiknek nélkülözhetetlen, hogy a COVID-19 járvány miatt kialakult távoli munkakörnyezetekben önkénteseik továbbra is gördülékenyen tarthassák egymással a kapcsolatot.

 

Az ajánlatok igénybevételéhez vegye fel a kapcsolatot Microsoft partnerével vagy értékesítési képviselőjével. Amennyiben nincs Microsoft partnere, lépjen kapcsolatba a Microsofttal a TSITeamsForAll@microsoft.com e-mail címen, akik segítenek az elindulásban.

 

Hasznos források a hatékony működéshez

A Microsoft számos tréning anyagot ajánl azoknak, akik profi módon szeretnének átállni a távoli munkavégzésre. A szervezet legfontosabb teendőit egy webinárium segíthet rendszerezni. A Microsoft partere, a TechSoup olyan tréning sorozatot indított, amiben a távmunkára való átállással kapcsolatos hasznos információkhoz lehet hozzájutni. A teljes tréning nem csak a Teams használatát mutatja be, de kitér olyan lehetőségekre is, mint az adatok okos tárolása vagy a helyes biztonsági beállítások. Ha csak a Teams használatában szeretne elmélyedni, akkor erre is van lehetőség. A Microsoft Teams bevezetésében hasznos segítséget nyújtanak azok az útmutatók és leírások, ahol pontokba szedve olvashatjuk a teendőket, ha pedig könnyen és gyorsan szeretnénk megtanulni az alapvető funkciókat, több gyorstalpaló tréning közül is válogathatunk. Egy kifejezetten erre a célra létrehozott csatornán további Teams tréningek és hasznos tippek érhetőek el, de egy egyszerű folyamatábra is hasznos lehet az alapvető működés megértésben.

 

A folyamat automatizációs megoldások kedvelői számára a Microsoft olyan új sablonokat hozott létre az alacsony kódolású alkalmazástervezési felületén, a PowerApps-ben, amelyek segíthetnek a folyamatos változások és a kríziskommunikációs feladatok hatékony menedzselésében. Ezen kívül elérhetővé vált egy olyan chatbot is, ami kifejezetten a kríziskommunikációban lehet hasznos.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés

A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.

2024. május 19. 14:40

Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.

2024. május 19. 12:34

Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric

Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.

2024. május 19. 10:26

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59