Egész szeptemberben kódolatlan Da Vinci a Vodafone-nál
Szeptember 30-ig korlátozás nélkül érhető el a Da Vinci TV-csatorna a Vodafone TV nézői számára. A szeptemberi Suli után! elnevezésű programblokk hétköznap délutánonként tantárgyakhoz kapcsolódóan kínál tematikus feldolgozást segítő hasznos műsorokat. Legyen az iskolakezdés szórakoztató a Da Vinci TV és a Vodafone segítségével.
A berlini központú Da Vinci TV szórakoztató oktatási-ismeretterjesztő sorozatokat, edutainment jellegű tartalmakat kínál a kultúra, történelem, matek, természettudományok, valamint szabadidő-kézműveskedés kategóriákban. A 24 órában sugárzó TV-csatorna kreatív és gondolatébresztő programokat kínál a gyerekeknek, de az esti programblokkban középiskolásoknak és felnőtteknek is.
A Da Vinci TV szeptemberben térítésmentesen érhető el a Vodafone TV előfizetői számára. Láthatók lesznek a jól ismert sorozatok, úgy, mint a fizikával foglalkozó Tudomány nagyban, a történelem nagy alakjait viccesen bemutató Történelem másképp vagy az emberi szervezet folyamatait, biológiai érdekességeket ismertető Ikerdokik bevetésen, de lesznek különleges programblokkok is. A Suli után! c. délutánokon minden hétköznap tematikus rendben kínálnak érdekes műsorokat- mindegy, kinek mi a kedvenc tárgya, a Da Vinci TV-n megtalálja hozzá a legjobb műsort!
A Da Vinci műsorai érthetővé teszik a tudományos elméleteket, és felkeltik a kíváncsiságot. Az iskolakezdés lehet szórakoztató a Da Vinci TV műsoraival, melyek nagyszerűen egészítik ki, és színesítik az osztálytermi tanulást.
Kapcsolódó cikkek
- Virtuálisan és személyesen is folytatódhat az oktatás szeptembertől a Vodafone Digitális Tantermeiben
- Az oktatás és az egészségügy digitalizációját segítik a Vodafone Főállású Angyalai
- Közös pályázatot hirdet a Vodafone és a Kreatív
- Chatbot funkcióval bővül az ÉletMentő applikáció és Siófokon indul az 5G
- A macskák titkos élete
- Megérkezett a Vodafone Home egyéni igényekre szabható portfóliója
- Online programozó tábort szervez a Vodafone
- Újabb településekre vezette be a szupergyors internetet a Vodafone
- A Vodafone európai hálózata 100%-ban átáll a zöld működésre
- 1,3 millió eurót gyűjtöttek össze a Vodafone Csoport dolgozói a koronavírus elleni harc támogatására
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Öt elnökségi tag mandátumáról döntött éves közgyűlésén az IVSZ
Az IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége az idei, 2024. május 30-án tartott éves közgyűlésén öt elnökségi tag mandátumáról döntött, köztük a transzformációért felelős alelnöki tisztségről és a mikro, a kkv, a multi, valamint a nagyvállalati tagozatok elnökeiről. Négy elnökségi tag mandátumát meghosszabbították, míg a nagyvállalati tagozat új vezetőjének az újonnan belépő Magyar Posta Zrt. informatikai főigazgatóját, Leveleki Zsoltot választották meg.
HONOR: Kapcsolatok is múlhatnak egy jó portréfotón
Az európaiak 75%-a nem elégedett elsőre az általa készített portéfotóval, rendszeresen több felvételt készít, míg létrejön az ideális fotó, és átlagosan 268“fotó kudarcot” tárolunk a telefonunkon – derült ki egy, a közelmúltban végzett felmérésből. A megkérdezettek 6 százaléka szóba sem állna olyan valakivel, aki nem tud jó fotót csinálni a telefonjával.
Rengeteg okoseszközzel bővült a Huawei hazai kínálata
A FIT 3 okosóra májusi bemutatója után számos újabb eszközt hozott a gyártó hazánkba. Ezek között több okosóra modell is szerepel, amely a FIT 3-mal kiegészülve szinte minden árponton kínál iOS és Android kompatibilis eszközöket a vásárlók számára. Megérkezett az e-SIM képes WATCH 4 Pro Space Edition, valamint a Watch GT 4 új, sportosan elegáns zöld színváltozata is. Az okoskarkötők kategóriájába jött az új Band 9, de a nyitott kialakítású, ékszer-szerű FreeClip fülhallgató is kapható már nálunk.
Félnek a csalóktól: a magyar internetezők 15 százaléka elkerüli az online fizetést
Egy friss felmérés szerint a magyarok többsége tart attól, hogy online vásárlás során csalás áldozatává válik, 94 százalékuk védekezik is valamilyen módon a visszaélésekkel szemben. Ugyanakkor 15 százalék azok aránya, akik inkább kerülik az online fizetést, annyira félnek az adathalászattól.
Az LG új kampánya megtanít arra, hogyan nevelhetjük a hírfolyamaink algoritmusait
Az LG Electronics (LG) elindította Optimism your feed nevű globális kampányát. Az akció elsődleges célja, hogy pozitív és inspiráló tartalmak közzétételére ösztönözze a felhasználókat, és ezáltal egy optimistább hangulatot teremtsen a közösségimédia-platformokon.