MagentaKraft, a Z generáció legizgalmasabb ugródeszka platformja
A MagentaKraft a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, amely lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. Az eddig az online térben működő programba bárki becsatlakozhat, de Debrecenben is nyílik majd – a vírushelyzethez igazodva – egy együtt gondolkodásra, közös munkára alkalmas találkozási pont. A Kraft kezdeti hónapjainak lezárásaként kihirdették az első KraftChallenge nyerteseit is, melynek fődíjasa 1 millió forint támogatást kap a vállalattól.
A Magyar Telekom fiatalokra fókuszáló platformja, a MagentaKraft a Z generáció tagjainak megadja mindazt a szaktudást, eszközparkot és támogatást, hogy azzal foglalkozhassanak, amivel mindig is szerettek volna. A MagentaKraft online közössége már 600 főt számlál a Discordon, ahol a live tréningek, mentorálás folyik. Az inspiráló tartalmak nem csupán a Kraftba már beválogatott aktuális projektekről és az őket kitaláló projekt-csapatoknak szól, hanem mindenki számára nyitott, aki csapattársat keres, vagy szívesen becsatlakozna egy innovatív kezdeményezésbe. Hogy egy-egy fiatal a lehető legtöbbet hozhassa ki magából és ötleteiből, a Telekom szakértői, azaz mentorok és edukátorok állnak rendelkezésükre, akik szaktudásukkal és tapasztalataikkal segítik a „Kraftereket” a sikerhez vezető - kísérletezésekkel teli - úton. Jelenleg öt, saját projekttel érkező csapat halad végig a Kraft folyamaton a mentorok és edukátorok segítségével, megmutatva: a virtuális ötletláda mindenki előtt nyitva áll, aki elég merész ahhoz, hogy kiálljon az álmai mellett. Ezek az első ötleteket beküldő fiatalok kaptak lehetőséget a MagentaKraft első DOday-én maguk és projektjeik bemutatására, de ugyanitt találkozhattak először segítőikkel is. „A Magyar Telekom küldetése, hogy a digitális lehetőségekkel mindenkit a saját élete nyertesévé tegyen, és ez alól a fiatalok sem kivételek: a Kraftban mindegy, honnan jössz, ha van egy jó ötleted. Csak a kreativitásodra van szükség, a többiről mi gondoskodunk.” - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márkakommunikációs igazgatója.
A projektek tehát jöhetnek maguktól, de van, hogy néha kell egy mondat, ami kipattintja azt a bizonyos szikrát: épp ezért hozta létre az időszakosan meghirdetett KraftChallenge-et a Telekom, ahol egy adott társadalmi jelenségre, problémára kell megoldást hozniuk a fiataloknak. Az első KraftChallenge a Folytassuk együtt! névre hallgatott, ami a karantén ideje alatt indult kezdeményezésekre fókuszált, és összesen 25 fiatal csapatot késztetett gondolkodásra. A legjobbnak Bajzák Anna és csapata Balkonkertész nindzsaképzés projektjét ítélte a zsűri, akik tervük megvalósítására 1 millió forint támogatást nyújt a vállalat. Olyan sok rendkívül izgalmas projekt érkezett be, hogy a zsűri végül 2. és 3. helyezést is hirdetett: Huszár Fanni csapatának InclusiTech projektje és Géró Kristóf csapata lett, Scool nevű ötletével az ő nyereményük, hogy automatikusan felvételt nyertek a MagentaKraftba, és ötleteik kivitelezését szakmai csapat segíti tovább. A három Hello Biznisz különdíjas pedig: Turay Diánáék - Könyvelő-Net, Varga Bencéék - Beszállító keresés digitális reformja!, valamint Vedres Tamás csapatának - Most legyél online! projektje, melyek számára a vállalat KKV platformján, a hellobiznisz.hu oldalon biztosít megjelenési lehetőség.
Kapcsolódó cikkek
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Így interneteznek a 18 év alatti fiatalok
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- A Magyar Telekom 2020. második negyedéves eredményei
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
- A Magyar Telekom nyerte az Employer Branding Award fődíját
- Az élménynek nem szabnak határt a gigabájtok!
- Megnövelt mobilhálózati kapacitással készül a Telekom a nyári szezonra a hazai tavaknál
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Elhunyt Zsakó László, a hazai számítástechnika tanárképzés elindítója
Életének 67. évében elhunyt Zsakó László, az ELTE Informatikai Kar Média- és Oktatásinformatika Tanszék nyugalmazott egyetemi docense, a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Tehetséggondozási Szakosztályának vezetője.
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.