Történelmet írt a Marketing Summit

forrás: Prím Online, 2020. szeptember 25. 14:58

Az együttműködő partnerek páratlan összefogásának köszönhetően idén is létrejöhetett az ősz meghatározó marketingszakmai csúcstalálkozója, a Marketing Summit. Az eseményt múlt hét csütörtökön, szeptember 17-én szervezték az Akvárium Klubban. A várva várt szakmai találkozási lehetőségen túl a Marketing Summiton adták át a TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozók elismerését, illetve az idei Városmarketing díjakat is.

Az idei Marketing Summit öt témakör mentén közelített a koronavírus hatásaival is küzdő szakma aktuális kihívásaihoz, ezek a témák a következők voltak: Business & Marketing, Brand Management & Communication, Future-proof Marketing & Agility, Digital Hack és a Városmarketing. A programokat nyolc különböző iparág közel 40 marketing és kommunikációs szakembere állította össze, idén tavasszal. Az eseményen az egészségbiztonsági intézkedések betartása mellett több mint 350 szakember vett részt személyesen, míg az előadások online közvetítését közel 450 fő követte. A Marketing Summiton került sor idén is a Marketing&Média által jegyzett TOP50 legsikeresebb marketing és kommunikációs döntéshozó listájának kihirdetésére is. A befolyásos szakmai döntéshozókat felsorakoztató lista élén idén Szabó Béla, a Magyar Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója áll, akit Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.) és Mérő Ádám (The Coca-Cola Company) követnek. A TOP3 mindegyik tagja előadott a rendezvényen, de rajtuk kívül a TOP50-es listából színpadra lépett még Juhász Péter Tibor (Vodafone), Kovács András Péter (Magyar Telekom), Szalkai Réka (Mastercard), Liptay Gabriella (KPMG), Pataky Piroska (Mastercard), Varga Anita Ágnes (Rossmann), Szinai Ádám (CIB Bank), Fülöp Gábor (Provident) és Rákosi Viktor (Ford) is. A rendezvényen adták át az idén immár hatodik alkalommal meghirdetett Magyar Városmarketing Díj elismeréseit is. Az ismert szakemberekből álló zsűri döntése alapján az idei év fődíjasa Nyíregyháza városa lett.

 

 

„Az idei Marketing Summit létrejöttét a támogatók és a résztvevők páratlan összefogása tette lehetővé, amely eredményeként a rendezvényszervezés számára nem túl kedvező környezet ellenére is sikeres eseményt tudhatunk magunk mögött” – mondja Hinora Ferenc, a konferenciát immár 30 éve szervező Magyar Marketing Szövetség elnöke. A Summit mögé idén nagynevű márkák is felsorakoztak. Együttműködő partnereink támogatása stabil alapot teremtett arra, hogy a marketingszakma képviselői végre akár személyesen is találkozhassanak - ez pedig mindennél jobban igazolja a szakmai közösség erejét, valamint a marketing jelenlegi, kiemelt szerepét, amely nem más, mint a gazdaság motorizálása. Az előadók, kerekasztal-beszélgetők és a konferencia résztvevői jelenlétükkel is alátámasztották azt, hogy most még hangsúlyosabb szerep hárul a szakmánkra: a marketingtevékenység hozzájárul ahhoz, hogy a vállalkozások gazdasági teljesítménye stabil maradjon, illetve növekedjen, és hogy munkahelyeket tartsunk meg” – teszi hozzá a szervezet elnöke.

 

Az Marketing Summit Hungary fő szervezője az idén 30 éves Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing&Média szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Prémium gaming élmény a felhasználóknak

A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.

2024. május 17. 19:28

Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai

A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.

2024. május 17. 17:30

Újfajta trendek az irodában

A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.

2024. május 17. 11:33

Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség

A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet. 

2024. május 17. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Utazási konferencia az Angyalok városában

XX. E-KERESKEDELMI KONFERENCIA BY SAMEDAY

2024. május 17. 14:47

Az IKEA Kreativ megérkezett Magyarországra

2024. május 15. 17:52

Továbbra is Christian Klein az SAP első embere

2024. május 7. 13:17

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59