Saját felhője lesz az egyes iparágaknak
A Microsoft új innovációt, iparágspecifikus felhőmegoldásokat mutatott be. Ezek révén a pénzügyi szektorban tevékenykedő és a gyártó vállalatok, valamint a nonprofit szervezetek tehetik rugalmasabbá a működésüket, gyorsíthatják fel a döntéshozatali mechanizmusaikat a testre szabható, hatékonyságnövelő felhőmegoldások révén.
Lebontják az egyes működési egységek közötti falakat, az együttműködésre ösztönöznek, növelik a termelékenyéget és a hatékonyságot a Microsoft új, testreszabható, egyes iparágakra szakosodott felhőmegoldásai. Az új termékek az Azure, a Power Platform, a Microsoft 365 és a Teams, a Dynamics 365 és a Microsoft Security szolgáltatásait egyesítik magukban és a Microsoft adatfeldolgozó technológiáját alkalmazzák, kiegészülve az adott iparágban használatos képességekkel és speciális funkciókkal. A Microsoft Cloud for Financial Services, a Microsoft Cloud for Manufacturing és a Microsoft Cloud for Nonprofit révén a vállalkozások és szervezetek felgyorsíthatják és hatékonyabbá tehetik a döntéshozatali folyamataikat, így tehetnek szert nagyobb agilitásra és élvezhetik hamarabb a technológiai befektetéseik előnyeit, egyben javíthatják a munkakörülményeket és az ügyfélélményt.
Az új iparágspecifikus felhőmegoldások a pénzügyi szolgáltatások, a gyártási folyamatok és a nonprofit szektor működését tehetik hatékonyabbá és rugalmasabbá. A fejlesztés mögött az a felismerés húzódik meg, hogy a járvány új és eddig ismeretlen kihívások elé állította a szervezeteket minden iparágban. Ahhoz, hogy a tavalyi évben is sikeresek maradhassanak, még agilisabbá kellett tenniük a működésüket, amelyhez nemegyszer teljesen át kellett alakítaniuk terveiket is.Saját felhője lesz az iparágaknak
„Világos elképzelésünk van arról, milyen lesz a pandémia utáni gazdaság. A saját megoldásainkat is ennek a jövőképnek a mentén fejlesztjük tovább. Az elmúlt év egyik fontos felismerése az volt, hogy a szervezetek akkor tudják igazán kihasználni az általunk nyújtott megoldásokat, ha azok, minden további átalakítás és befektetés nélkül, válaszokat adnak az ő sajátos kihívásaikra. A Microsoft ismeri úgy a piacaikat és a működési folyamataikat, hogy eleget tudjon tenni ennek az elvárásnak” – mondta Chris Mattheisen, a Microsoft Magyarország ügyvezető igazgatója.
A most bemutatott új termékek fontos szerepet tölthetnek majd be a vállalatok ellenállóképességének, növekedési potenciáljának fokozásában. Egyedül a Microsoft rendelkezik a szolgáltatásoknak azzal a széles skálájával és az ezeket támogató partnerhálózattal, amelyre a világpiaci versenyben való helytálláshoz ma szükség van. Az új felhőmegoldások megtervezésekor a fejlesztők bőven merítettek a Microsoftnál a különböző gazdasági szektorok piacairól és működési mechanizmusaikról felhalmozódott hatalmas tudásanyagból és tapasztalatból, illetve közreműködtek a fejlesztésben a vállalat kiterjedt partner-ökoszisztémájának szakemberei és iparági szakértők is.
További információ az iparágspecifikus felhőmegoldásokról a Microsoft angol nyelvű aloldalán.
Kapcsolódó cikkek
- HoloLens fogja a sebész kezét műtét közben
- Türelmesebbé tette az embereket a kibertérben a járvány
- 6 százalékkal csökkent a Microsoft szén-dioxid-kibocsátása egyetlen év alatt
- Jön a Microsoft Viva, a forradalmian új munkahelyi élményplatform
- Ingyenes programozókurzust indít a Green Fox Academy
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Hibrid felhő előrejelzés 2021-re
- Megérkezett az új Fujitsu PRIMEFLEX Microsoft Azure Stack HCI
- Kódolás: esély a felemelkedésre
- Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.