A HMD Global a legjobbak között az EcoVadis fenntarthatósági listáján
A HMD Global, a Nokia telefonok gyártója, platina minősítést ért el a vállalatok fenntarthatóságát vizsgáló EcoVadis 2022-es értékelésén. A platina fokozatot csak azok a vállalatok kaphatják meg, amelyek teljesítménye egy adott iparágban a legjobb 1%-ba tartozik.
Az EcoVadis a világ egyik legnagyobb, nemzetközileg is elismert vállalata, amely megbízható értékeléséket készít a vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról, az alábbi négy terület figyelembevételével: környezetvédelem, munka- és emberi jogok, etika és fenntartható beszerzés.
A HMD Global küldetése, hogy megbízható és hosszú élettartamú termékeket és szolgáltatásokat nyújtson megfizethető áron. A platina minősítés a vállalat fejlett, strukturált és proaktív fenntarthatósági megközelítését jelzi. Ez magában foglalja a fenntarthatóságot érintő főbb kérdésekkel kapcsolatos kötelezettségvállalásokat, irányelveket és kézzelfogható intézkedéseket, amelyeket részletes végrehajtási információk és célok támasztanak alá.
A Nokia telefonok évtizedek óta ismertek a tartósságukról, ami ma a HMD Global védjegye is. A Nokia készülékeket ugyanis célzottan úgy tervezzük, hogy robusztus hardverrel és biztonságos, naprakész szoftverrel hosszabb ideig bírják, ezzel jelentősen meghosszabbítva a termékek élettartamát.
Kapcsolódó cikkek
- Már elérhető az Android 13 fejlesztői változata Nokia X20-ra
- Újabb három megfizethető Nokia okostelefonról rántja le a leplet a HMD Global
- Két új taggal bővül a Nokia G-széria
- A HMD Global egy Nokia 3310 tortával ünnepli 5. születésnapját
- Bemutatjuk a legkedvezőbb árú 5G-s Nokia telefont
- A tökéletes családbarát telefon: az új Nokia 1.4
- Legyél a magad ura a Nokia 5.4-gyel
- 4G-s nyomógombos Nokia telefonokat mutattak be
- 4G-képes nyomógombos telefonok a HMD Globaltól
- A HMD Global az ezredik szoftverfrissítést ünnepli
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.
Ezért egyre erősebb a felújított mobilok piaca
Erősödő újkészülék-eladások, a termékek hosszabbodó szoftveres támogatása és életciklusa, valamint a bevizsgált készülékek iránti növekvő bizalom is segíti Magyarországon a felújított okostelefonok piacának bővülését. A Rejoy.hu a távközlési világnap alkalmából gyűjtötte össze az aktuális trendjeit.