Különleges helyszínen adott tanácsot a Telekom
A Telekom digitális szakemberei Wolf Gábor online marketing szakértővel és két kiválasztott kisvállalkozóval egy különleges aktivitás kapcsán működtek együtt: a vállalkozásoknak szóló tanácsadás fizikai helyszíne – elszakadva a földtől – a levegőbe emelkedett. A szimbolikus aktivitás célja, hogy ráirányítsa a figyelmet: érdemes új perspektívából ránézni a vállalkozások digitális továbblépésének lehetőségeire.
A Telekom évek óta elkötelezetten dolgozik azon, hogy minél több hazai kisvállalkozást segítsen abban, hogy digitálisan előrelépjen. A szolgáltató arra hívja fel a figyelmet, hogy érdemes néha kilépni a megszokott keretek közül és új szemszögből ránézni a vállalkozásunkra. A budapesti Erzsébet-téren a levegőbe emelt különleges magenta konténer tanácsadó pontként, valamint egy szakértői diszkurzus helyszíneként funkcionált. A magasban Wolf Gábor és Kollár Péter, a Telekom szakértője segítették ötletekkel, hasznos tanácsokkal azt a két kisvállalkozást, akik a pályázatra jelentkezők közül kiválasztásra kerültek. A tanácsadás mellett egy olyan beszélgetésre is sor került az exkluzív helyszínen, amelynek keretében Wolf Gábor és a Telekom szakembere a vállalkozásokat manapság leginkább foglalkoztató kérdéseket járták körbe és igyekeztek kézzelfogható, praktikus válaszokat adni. Ezeket a kérdéseket a Telekom Hello Biznisz social média csatornáin fogalmazták meg a vállalkozások előzetesen.
A különleges helyszínen adott személyes tanácsadás, valamint szakértői beszélgetést magában foglaló aktivitással a vállalat a nyáron indított „Alakíts nagyot!” átalakító show gondolatát vitte tovább, a tényleges digitális átalakítások után most a perspektíva átalakításával. Ezzel nyújt kézzel fogható segítséget további vállalkozásoknak, ráirányítva a figyelmet arra, hogy a digitális megoldások, eszközök kihasználásával előreléphetnek és hatékonyabban működhetnek. Ez a jelen helyzetben azért is alapvető kérdés, mert a kihívásokkal teli időszakok azt mutatták, hogy a felkészültség, az előrelátó gondolkodás és a bátor fejlesztés nem csupán a fejlődést segíti, hanem azt is, hogy a vállalkozás minden helyzetben képes legyen megállni helyét a piacon.
„A kisvállalkozások szimbolikusan új perspektívából néztek rá dolgaikra, hiszen a hétköznapok pörgésében néha nehezen látunk rá saját helyzetünkre, és akár a digitális megoldások kínálta lehetőségeinkre. Érdemes szélesebbre nyitni a perspektívát, hogy észrevegyük, hogyan léphetünk tovább, min érdemes alakítani, változtatni, hogy helytálljunk minden helyzetben.” – mondta Nyiri Mária, a Telekom kkv szegmens kommunikációs vezetője.
Az aktivitás egy következő lépés abban a folyamatban, melyet a Telekom évek óta folytat a kkv szektor digitalizációja érdekében. A 2017 májusában elindított Hello Biznisz platformján a jó példák, működő megoldások bemutatásával, hasznos tanácsokkal, edukációval segíti folyamatosan a vállalkozásokat, legyen az üzletfejlesztési ismeret, az adatbiztonságot, illetve a hatékony időgazdálkodást elősegítő ötletek, vagy akár egy-egy hatékony marketing tipp. Ezt támogatják azok a digitális megoldások és szolgáltatások is, melyeket kifejezetten a kis- és középvállalkozások igényeit figyelembevéve dolgoztak ki, hogy valódi és kézzelfogható segítséget nyújtsanak számukra, mint például a már működő példákon alapuló D – vagyis digitalizációs – tervek.
A magasban zajló szakértői beszélgetés teljes egészében visszahallgatható lesz a Home Business Podcast műsorában; a beszélgetésen résztvevő kisvállalkozásokat leginkább foglalkoztató kérdésekről olyan rövid social média tartalmak készülnek majd, amelyek más vállalkozások számára is irányt mutathatnak, hogy jövőállóbbá váljanak.
Kapcsolódó cikkek
- Digiméter 2022: a digitálisan legfejlettebb pénzügyi területhez kellene felzárkózni
- A hazai cégek többsége az informatikai fejlesztéseken is spórolna az energiaszámlára
- Akár 80%-os költségmegtakarítást hozhat a cégeknek a HR folyamatok digitalizációja
- Adatalapú megoldások adhatnak választ az energetikai kihívásokra
- A Telekomnál mától elérhetők az Apple új készülékei
- Roland Berger: A vezetők többsége túl bonyolultnak tartja saját informatikai infrastruktúráját
- A Telekom újragondolta mobil díjcsomagjait
- Kiskortól megy a kütyüzés, de fontos lenne az átmenet
- A Nissan a Siemensszel fejleszti az új e-crossover gyártósorait
- Új innováció a podcast-piacon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Telefonunk biztonsága a személyes biztonságunk
Az okostelefonok óriási segítséget jelentenek a hétköznapokban, és a munkától kezdve a szórakozáson át a pénzügyekig mindent intézhetünk rajtuk. Ezzel együtt azonban komoly veszélynek is kitehetjük magunkat – már ha nem figyelünk arra, hogy óvjuk a személyes adatainkat, és illetéktelenek ne férhessenek hozzá készülékünkhöz. Az alábbiak figyelembevételével nemcsak eszközünktől, hanem személyes adatainktól is távol tarthatunk másokat.
A Rakuten Viber visszatér a Formula E-be
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hívások globális vezetője örömmel jelenti be, hogy az ERT Formula E csapattal kötött új partnerség révén visszatér az ABB FIA Formula E World Championshipbe.
Copilot for Microsoft 365 már magyarul is
A Microsoft bejelentése szerint 16 újabb nyelvvel gyarapodott azon nyelvek száma, amelyeket a vállalat generatív mesterséges intelligenciára alapuló alkalmazása, a Copilot for Microsoft 365 támogat mind az üzleti, mind pedig az egyéni felhasználók esetében. A magyar is ezek között van.
Ilyen lesz az első, személyzet nélkül is működő magyar bolt
A tervek szerint már idén nyáron elindulnak az első távfelügyelt boltok Magyarországon. A technológia révén a hagyományos üzletek átalakítást követően személyzet jelenléte nélkül is nyitva tarthatnak, akár 24/7-es üzemmódban.
A régiós pénzügyi vezetők harmada már teszteli a generatív AI megoldásokat
Közép-Európában már minden harmadik szervezetnek közvetlen tapasztalata van a generatív mesterséges intelligenciával, és mindössze a vállalatok négy százaléka várja passzívan, hogy a versenytársak tegyék meg az első lépést. A régióban négyből három pénzügyi vezető (73%) véli úgy, hogy az AI fontos a vállalatuk stratégiája szempontjából. A Deloitte legfrissebb CFO felmérése szerint a megkérdezett pénzügyi vezetők fele költségcsökkentést vár a mesterséges intelligencia bevezetésétől.