Életműdíjas színművész tűnik fel a Vodafone Anyák napi videójában
Idén a Vodafone Magyarország Anyák napja alkalmával nem csak az anyákat, de a nagymamákat is ünnepli. A jeles nap alkalmából a szolgáltató Ecsedi Erzsébettel forgatott kisfilmet, melyben a generációk közötti kapcsolat fontosságára hívják fel a figyelmet, továbbá mindenkit arra ösztönöznek, hogy havonta egyszer dolgozzanak a nagyszülőktől – mindez pedig könnyedén megoldható a Vodafone hordozható korlátlan mobilinternetének köszönhetően.
A Vodafone Anyák Napja alkalmából készített videójának főszereplője Ecsedi Erzsébet, aki épp a napokban vehette át a Színházi Kritikusok Céhe életműdíját. A színművésznő a videóban egy nagymamát alakít, aki egy munkanap erejéig látja vendégül unokáját, aki aznap Nagyi office-ból dolgozik.
A történet az első pillanattól kezdve párhuzamot von a munkahelyi környezet és a nagyszülők régi emlékeket őrző berendezése között, amelyre a narráció is ráerősít: „A nagyi-office kutyabarát, a cleen desk-policy alapkövetelmény, ergonomikus munkaállomás, nagyi a helpdesken” – és még sok hasonló meghatóan vicces szófordulat.
A kisfilm üzenete: látogasd meg a Nagyi office-t, dolgozz havi egy munkanapot a nagyszüleid otthonából. Mindez könnyedén megoldható, hiszen a megnövekedett adatigényekre reagálva a Vodafone Magyarország megújította mobilinternet portfólióját, mellyel kedvező áron, SIM-kártyán keresztül, hordozható eszközökkel, korlátlan adatkeretet vehetnek igénybe az ügyfelek.
A Vodafone Magyarország Anyák napi videója:
Kapcsolódó cikkek
- Erősíti otthoni kínálatát a Vodafone Magyarország
- Tesztelték a hazai szolgáltatók hang- és adatszolgáltatásainak teljesítményét
- A megnövekedett adatigényhez igazítja lakossági mobilinternet portfólióját a Vodafone
- Ismét lehet jelentkezni a Vodafone Alapítvány innovációs pályázatára
- Online útmutató, hogy jól segíthessünk
- Idősotthonoknak adományoz tableteket és okostelefonokat a Vodafone
- A karanténidőszak alatti példamutató tevékenységéért ismerték el a Vodafone Magyarországot
- Környezettudatos zöld autókra cseréli gépjárműflottáját a Vodafone
- A Vodafone megújítja ügyfélkiszolgáló rendszerét
- Neves elismerésben részesült a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Rakuten Viber itthon is bevezeti a hívószám azonosítást Android felhasználói számára
A Rakuten Viber, a privát és biztonságos üzenetküldés és hangalapú kommunikáció globális vezetője bemutatja új hívóazonosító funkcióját, amely nemcsak megvédi a felhasználókat a spamektől, de segítségével a felhasználók maguk dönthetik el, hogy mikor válaszolnak ismeretlen hívásokra. A hívószám-azonosító funkció mostantól Magyarországon is elérhető az Android-felhasználók számára, így ők is élvezhetik az ezzel járó hatékony spam-védelem előnyeit. A hívószám-azonosító funkciónak köszönhetően a Viber-felhasználók egy figyelmeztető üzenetet kapnak a Vibertől, amikor ismeretlen számról érkezik a hívás, amit a rendszer „biztonságosnak” vagy „potenciálisan spamnek” jelöl.
Három hónapig díjmentesen használhatják az Apple Music alkalmazást az LG okostévék tulajdonosai
Izgalmas újdonságot mutat be okostévéin a zenestreaminget kedvelő felhasználók számára az LG Electronics (LG). A gyártó OLED modelljei és Dolby Atmos funkcióval* ellátott QNED készülékei az első olyan okostelevíziók, amelyek támogatják az Apple Music Dolby Atmos-szal kiegészített térhatású hangzását (Spatial Audio with Dolby Atmos). A Magyarországon is e héttől elérhető, úttörő technológia lenyűgöző zenei élménnyel, a hangzásminőség új szintjével kecsegteti a hallgatókat.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.
NMHH-kutatás: egyre többen választanak több streamingszolgáltatót
2023-ban is folytatódott a lekérhető filmszolgáltatások (streaming) használatának előretörése Magyarországon. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) éves fogyasztói felmérésének legújabb eredményei szerint a tavalyi év végén a 15 év feletti lakosság 41 százaléka nézett rendszeresen mozgóképes tartalmat valamelyik streamingszolgáltatónál.
A Schneider Electric együttműködik a WageIndicator Foundationnel
Becslések szerint világszinten a munkavállalók mintegy egyharmada kevesebbet keres, mint amennyi a nyugodt, tisztességes megélhetése biztosításához elegendő. A helyzet javítása érdekében összefogásra van szükség, ennek jegyében a Schneider Electric három évre szóló partnerségi megállapodást kötött a WageIndicator Foundation nevű szervezettel.