Online oktatási központot hoz létre a Palletways
A Palletways Csoport olyan fejlesztéseket hajt végre, amelyekkel tovább javítja az ügyfelek kiszolgálását, növeli az elégedettségi szintjüket és tovább erősíti a szolgáltatásminőséget.
A Palletways Csoporton belül 2023 első félévében a határidőre teljesített kiszállítások közel 2%-kal haladták meg az előző év azonos időszakát. Idén januártól júniusig a szállításról való tájékoztatás és az egy órán belüli kézbesítés igazolása egyaránt 1,4%-kal haladta meg a 2022-es adatokat, míg az összes időben történő teljesítés – amely magában foglalja az átvételt és a kiszállítást is – közel 4%-kal javult.
A kiváló szolgáltatásminőségi adatok további támogatása érdekében a Palletways Group „Oktatási Központot” hozott létre a weboldalán, amely azt a célt szolgálja, hogy a fogyasztók tudják, mire számíthatnak a raklapos szállítással kapcsolatban. Ezen az online felületen oktatóvideók és a témák széles skáláját lefedő gyakran feltett kérdések találhatók, valamint lehetőség nyílik a csapattal való kommunikációra is, ha valaki nem talál választ a kérdésre.
Az Oktatási Központot első sorban azon végfelhasználó ügyfelek számára tervezték, akik online rendelnek árut, és a Palletways „Raklapok a fogyasztóknak” (P2C) szolgáltatásán és a Palletwaysonline-on – a Palletways e-kereskedelmi platformján – keresztül kapják meg a szállítmányt.
Luis Zubialde, a Palletways Group vezérigazgatója elmondta: „Nem mi gyártjuk azokat a dolgokat, amelyeket szállítunk. Mi kizárólag szolgáltatással foglalkozunk. Ez az oka annak, hogy folyamatosan kihívások elé állítjuk magunkat, és időről-időre feltesszük magunknak a kérdést: mit csinálhatnánk jobban. Ezt azért csináljuk, hogy folyamatosan javítsuk a szolgáltatásunk színvonalát, és tovább növeljük a köztünk és a versenytársaink között tátongó szakadékot. Sikereinket a működésünk minden területére kiterjedő folyamatos beruházásainknak köszönhetjük. Az, hogy az online ajánlatunkra fókuszálunk, segít nekünk abban, hogy továbbra is magas színvonalú szolgáltatást nyújtsunk bármilyen méretű és bármilyen ágazatban tevékenykedő ügyfelünknek.”
Balatonyi Balázs, a Palletways magyarországi hálózatának értékesítési vezetője hozzátette: „A hozzánk érkező megkeresések nagy része hasonló témákat követ: az ügyfelek a szállításuk állapotával kapcsolatban érdeklődnek, vagy azt szeretnék tudni, hogyan változtathatják meg a kézbesítési időpontot. Az ezekre és még sok más kérdésre adott válaszokat mostantól egy új, felhasználóbarát felületre gyűjtöttük. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek egy helyen férhetnek hozzá a hasznos információkhoz, amelyek segítenek nekik megérteni, hogy pontosan mire számíthatnak a szolgáltatással kapcsolatban.”
Kapcsolódó cikkek
- A vártnál jobb félévi eredmények a DSV-nél
- Vezető magyar szállítmányozási szolgáltató csatlakozott a Webfleethez
- Eurohub: új struktúrát élesít a Raben Group
- A Palletways négy éve indította el magyarországi hálózatát
- Okoseszközök segítik a DACHSER-t a nemzetközi gyűjtőforgalomban
- Megújul a Trans-Sped flottája
- Nem lesz elég karácsonyi ajándék?
- Elindítja első, két vidéki várost összekötő gyűjtőjáratát a Dachser Magyarországon
- A Dachser üzembe helyezi első hidrogén üzemanyagcellás tehergépkocsiját
- Nagyot nőtt a Dachser a délkelet-európai régióban
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A műholdas távközlés szerepe óriási mértékben nőtt
A legújabb űrtávközlési technológiák, a műholdas szolgáltatások és az űrkutatás álltak az idei Távközlés Világnapjához kapcsolódó konferencia fókuszában. A győri Széchenyi István Egyetem (SZE) eseményén kiosztották a Dr. Magyari Endre-díjakat is, amit idén Dr. Gschwindt András és Petres István hírközlési szakemberek vehettek át. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az esemény kiemelt támogatója.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
A pénzügyi bűnözés jövője: miért kulcsfontosságú az információ-vezérelt kockázatkezelés?
Az utóbbi időben a pénzügyi bűnözés elleni küzdelem jövőbeli keretrendszerének alapjaként, az információ-vezérelt kockázatkezelés kiemelten fontossá vált. A hagyományos kockázatkezelési módszerek elavultak, nem megfelelő eredményt hoznak és így komoly kockázatokat jelentenek a szervezeteknek – állapítja meg a Deloitte friss tanulmánya.