Nagy Kreatív Kikelet: siránkozás helyett pozitív példák
A Nagy Kreatív Nap hosszú évek óta minden tavasszal bemutatja, merre halad a kommunikációs ipar, melyek azok a trendek, amiket érdemes követni. Idén sem lesz másképpen: még frissebb, még üdítőbb gondolatok fiataloktól, azoknak, akik haladni akarnak.
Éppen ezért a Kreatív éves kommunikációs konferenciája most szándékosan nem arról szól, ami nincs, de lehetne, hanem arról, ami van és jó. A május 3-i Nagy Kreatív Kikelet négy jól elkülöníthető blokkra épül. Elsőként nemzetközi kommunikációs szakemberek mutatnak pozitív példákat, arról, hogyan érdemes reklám és médiaipari tanácsadói szolgáltatásokat működtetni.
A második tartalmi részben arról lesz szó milyen vizuális trendeket érdemes követni, ha webes és mobilos felületekre készítünk tartalmat, bemutatjuk a legfrissebb termék és csomagolásdizájn irányzatokat, valamit azt, hogy jelenleg hogyan gondolkodnak a filmesek, ha újszerűen szeretnének mozgóképpel üzenni.
A konferencia harmadik egysége a hazai kommunikációs ipar fiatal tehetségeit mutatja be. Milyenek lesznek az ügynökségek 10 év múlva? Mit jelent a márka 10 év múlva? Milyen médiát fogyasztunk 10 év múlva? Ezekre a kérdésekre ügynökségnél, vagy a médiában dolgozó 30 év alatti fiatalok mondják el a véleményüket.
A konferencia utolsó negyedében a Kitchen Budapesttel közösen olyan sikeres, kommunikációs iparhoz kapcsolódó vállalkozásokat mutatunk be, amelyek friss vállalkozásötletek elindításával képesek üzleti sikereket elérni itthon és külföldön.
A Nagy Kreatív Kikelet napján osztjuk ki a Hipnózis reklámverseny díjait is, az átadóról rövidesen külön cikkben tájékoztatjuk az érdeklődőket.
A részletes programot megnézheti itt!
Kapcsolódó cikkek
- Csehországban megugrott az internetes reklámok értéke februárban
- Mobilmarketing haladóknak
- Mobil programfüzet az Evolution résztvevőinek
- Digitális reklámtechnikai megoldások az LG-től
- Oszd meg, és reklámozz!
- Nem tudják, mit akar a fogyasztó
- Táblagépen jobb, ha mozog, mobilon jobb, ha nyugalomban van
- A kkv-k marketingesei az e-mailben és a facebookban hisznek
- Hazánkban is érkeznek reklámok az iPhone-ra
- Reklámok közvetlenül a Twitter üzenetekben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.