Közösségi könyvkiadás: Sikerkönyv az olvasók igényei szerint
A kreatív finanszírozás új útjait taposó Indulj.be egy hete elindított projektje az olvasók ötleteit is beépítő tudományos fantasztikus regény lehet az első sikeres közösségi finanszírozású könyv Magyarországon. A projekt néhány nap alatt százezer feletti támogatást kapott a leendő olvasóktól.
Kapcsolódó cikkek
- Írók hajcsárává vált az e-könyvek piaca
- Elindult a Book and Walk e-könyv áruház
- Buda Ferenc szerint az informatika forradalma megbolygatta a könyvkiadás rendjét
- Hajdani sikerkönyvek e-book-ként
- E-könyves világkongresszus Londonban: merész gondolatok
- Videó, de nem játék - Emberveszteség nélkül kipróbálni rossz helyzeteket (2. rész)
- Videó, de nem játék - Emberveszteség nélkül kipróbálni rossz helyzeteket (1. rész)
- Könyves valóság-show: egy felújítás története
- A nagykövet naplója 2: újabb érdekességek, intimitások, meglepő gesztusok e-book-on
- E-könyv a politikáról, diplomáciai intimitásokról
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Prémium gaming élmény a felhasználóknak
A 48,9" hüvelykes (124,3 cm) Philips Evnia 49M2C8900L gaming monitor tele van erőteljes funkciókkal: QD-OLED panel, 32:9 SuperWide kijelző, 5120x1440 felbontás, 144 Hz, Ambiglow és DTS hangzás teszik a kiváló minőségű Evnia 8000 sorozat új tagját igazán figyelemfelkeltővé.
Buszos útdíjfizetés – az első időszak tanulságai
A legtöbb busz a legkevésbé szennyező kategóriába tartozik, a külföldi járművek az autópályákat használják, míg a hazai személyszállítók harmada inkább az olcsóbb útvonalakat választja és a legtöbb vállalkozás felismerte, hogy a használatarányos útdíjfizetés kényszerét minőségbiztosítási fejlesztésekre is lehet használni – ezek a legérdekesebb megállapítások az útdíjfizetés bevezetése óta eltelt időszakból.
Újfajta trendek az irodában
A pandémiát követő időszak jelentős változásokat hozott a vállalatok irodaterületekkel kapcsolatos felfogásában, nagy hangsúlyt helyezve a vállalati kultúra és a produktivitás erősítésére az irodai jelenléten keresztül. A hibrid munkamódok trendje, amely a COVID-19 világjárvány idején nyert lendületet, fokozatosan visszaszorulóban van. A vállalkozások egyre inkább felismerik az irodaterek értékét az együttműködés, a tudásmegosztás és a vállalati kultúra erősítésében.
Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május 15-én, a Haris Parkban szervezte tisztújító közgyűlését, amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak, amelyben továbbra is a hazai marketing és kommunikációs szakma meghatározó döntéshozói, illetve szereplői kaptak helyet.