Sziget: több mint 4 millió YouTube-os megtekintés
Vasárnap véget ért a jubileumi, huszadik Sziget. A fesztiválon idén először nem csak azok vehettek részt, akik személyesen el tudtak látogatni a Szigetre. A YouTube, a világ legnagyobb videomegosztó oldala 5 napon át, minden nap délután 3 órától késő éjszakáig 3 színpad összesen 55 koncertjét közvetítette élőben világszerte. A fellépők a Sziget hivatalos YouTube csatornáján összesen több mint 4 millió megtekintést könyvelhetnek el, a legtöbben Európából követték a koncerteket. Ezzel a Sziget élő közvetítése bekerült a legnépszerűbb európai zenei események közé a YouTube-on.
Az élő közvetítés a legnépszerűbb Magyarország mellett Belgiumban, Csehországban, az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Görögországban, Hollandiában, Lengyelországban, Oroszországban és Spanyolországban volt. A Sziget hivatalos YouTube csatornáján létrehoztak egy alkalmazást, ahol a nézők Google+, Facebook és Twitter profiljukon keresztül megjegyzéseket fűzhettek a látottakhoz. A rajongók lelkesedését mutatja, hogy az élő közvetítés 5 napja alatt összesen több mint 60 ezer hozzászólás érkezett.
A világ zenerajongói nem csak olyan nemzetközi sztárok szigetes koncertjeit követhették élőben a YouTube-on, mint a Placebo, a Korn, a Hurts, a Deus, a Ting Tings, Goran Bregovic vagy Emir Kusturica, hanem találkozhattak olyan magyar fellépőkkel is, mint a Tankcsapda, a Quimby, a Compact Disco és Yonderboi. Azok kedvéért, akik lemaradtak volna, vagy csak újranéznék kedvenceiket, a fesztivál hivatalos YouTube csatornáján, a youtube.com/szigetofficial oldalon a koncertek legjobb pillanatai még további 3 hónapig megtekinthetőek lesznek.
Kapcsolódó cikkek
- A Sziget fesztiválon is elérhető a T-Mobile 4G/LTE mobilinternet szolgáltatása
- Legyél kreatív a Szigeten
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Újdonságok az idei Sziget fesztiválon
- Biztonsági sérülékenységet találtak a Fesztiválkártyában
- Sziget Fesztivál: repülőtéri after-party
- A legnagyobb party a világ legvékonyabb diszkójában
- Élőben játszik a YouTube-on a Quimby, a Tankcsapda és a Compact Disco is
- A világ legvékonyabb klubja nyílik a Sziget Fesztiválon
- Megfelelő a fesztivál zajszintje
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.