22. Országos Marketing Konferencia
Érdekli a marketing? Szeretné bemutatni cégét a szakma előtt? Szeretne kapcsolatokat kiépíteni, vagy szimplán csak tanulni, fejlődni, ismerkedni, fontosabb kérdéseket megvitatni? Csatlakozzon! A Magyar Marketing Szövetség 22. alkalommal rendezi meg éves konferenciáját Miskolctapolcán. A konferenciák helyszíneként a Calimera Wellness és Konferencia Hotel, valamint a Bástya Wellness Hotel szolgálnak.
Új Stílus – Új Forma, Interaktivitás És Műhelymunka
Ezeket kínálja a tavasszal megújult elnökség a marketing szakma idei rendezvényén. Az újra gondolt MMSZ ,,izgalmas, innovatív, nyitott szakmai műhely”, ahol ,,szövetségben a tudás és gyakorlat”.
Konferencia, valójában ,,marketing – casting"
A rendezői szék az Öné, leendő filmjének fő- és mellékszereplőit mi vonultatjuk fel. A program a marketing legjobb gyakorlataiból, a legjobb tapasztalatokból, elvi és módszertani megoldásokból, s az azokat befolyásoló környezet elemzéseiből válogat, s vonultatja fel „szereplőkínálatát”, a szakmánk sikeres „művészeit”!
A konferencia-résztvevők a Casting új „szereplői” és „rendezői” lesznek, hiszen aktivitásukkal, cégük, személyiségük, tudásuk megosztásával hozzájárulnak a szakmai tartalom minőségéhez, s a kiválasztott előadások, szekciók látogatásával pedig megalkotják a konferencia, mint produkció egyénre szabott „forgatókönyvét”.
„Marketing-Egypercesek” – Egyéni Casting Felvétel, Amikor Mi Válogatunk
Az idei konferencián lehetőség nyílik arra, hogy résztvevőink is megmutathassák saját, illetve cégük arcát a szakmának. A „casting felvételére” az első nap délutánján nyílik lehetőség. Az elkészült felvételek helyben is vetítésre kerülnek, de természetesen online módon, a konferencia honlapján is újranézhetőek lesznek. A legjobb „bemutatkozó egyperceseket” díjazzuk!
Exkluzív Casting A Barlangfürdőben
A konferencia gálavacsoráját az európai hírű Barlangfürdőben tartjuk, mely a képességek további kibontakoztatására nyújt lehetőséget!
Csapó 1 ééés ACTION! Indul a konferencia további ,,szereplőinek”, „rendezőinek” válogatása! Mutassa meg Ön is saját cégét a szakmának!
Jelentkezzen online a Marketing – Castingra, a Magyar Marketing Szövetség konferenciájára! Várjuk a szakmánk e reprezentatív műhelyébe, a válogatott stáb tagjai sorába!
Bővebb információt itt talál!
Kapcsolódó cikkek
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Adverticum AdServer: The show must go on
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- 23 magyar fejlesztőcsapat állíthat ki az októberi Kibertér Konferencián
- Mobil alkalmazással olcsóbb az Internet Hungary
- A változó világban az IKT szektornak is változnia kell
- ITBN konferencia: Milyen lesz a jövő kiberháborúja?
- IT-val a minőség és hatékonyság növeléséért
- A legnagyobb hazai és nemzetközi gazdasági szereplők előtt mutatkozhatnak be a legjobbak
- IVSZ MENTA konferencia: Kitekintés a változó világunkra
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Még mindig óvatlan az online vásárló magyarok ötöde
A magyar lakosság majdnem háromnegyede rendszeresen vásárol és fizet interneten keresztül (69 százalék), és szinte mindenki (97 százalék) tudatában van az ezzel járó kockázatoknak. A megkérdezettek négyötöde legalább egy módszert alkalmaz is a biztonsága érdekében viszont ötből egy fő még mindig nem ellenőrzi a fizetési felületek hitelességét – derült ki az OTP Mobil friss felméréséből.
GKID-Mastercard Digitális Kereskedelmi Körkép 2024/I
Továbbra sem látszik a fellendülés a belföldi e-kereskedelmi piacon. Ráadásul a jelenség nem magyar sajátosság, szinte minden régiós és EU-s piacot érint. Az okok között pedig elsősorban az elmúlt két év folyamatos vásárlóerő-csökkenése, valamint a látványosan megerősödő kínai e-kereskedők térhódítása áll. Ebben a piaci környezetben az online vásárlókért folyó versenyben egyre nehezebb dolga van a hazai vállalkozásoknak – derül ki a GKID és a Mastercard közös, Digitális Kereskedelmi Körkép néven publikálásra kerülő riportjának legújabb, 2024-es kiadásából.
Új jelölés lesz a fenntarthatóság ismérve
Új minősítési kategóriát hozott létre a Siemens az EcoTech megjelöléssel, amivel az iparban, az energiaelosztásban használatos termékeinek fenntarthatósági jellemzőiről ad átfogó képet. Segítségével a vásárlók könnyen megtalálják a számukra egyszerre előnyös és környezetbarát megoldásokat.