X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
A jövő e-kereskedelme
Május 9-10. között rendezik meg X. Elektronikus Kereskedelem Konferenciát SmartCommerce: a jövő (e-)kereskedelme címmel Gárdonyban. Középpontban az okos eszközök és megoldások állnak majd.
Holnap tehát kezdetét veszi a SzEK.org konferenciája, ahol a résztvevők az okos eszközök nyomán megismerkedhetnek az okosodó kereskedelem nyújtotta lehetőségekkel, és az ezekhez kapcsolódó üzleti kihívásokkal.
Az idei témát az internetezési szokások átalakulása hívta életre, mely fokozatosan, az okostelefonok, táblagépek megjelenésével formálódott. Ennek nyomán a webnek nemcsak a funkciója, hanem a viselkedése, arculata is megváltozott.
Az új eszközök összekapcsolják az online és offline világot, hatalmas lehetőségeket teremtve ezzel e-kereskedelemben. Nemcsak az e-kereskedelem tör be a hagyományos üzletek világába, hanem fordítva is: a hagyományos kereskedők és szolgáltatók is új lehetőséget kapnak.
A mai felgyorsult, mobilizált világban egyre inkább az kerül a fókuszba, i képes minket útközben is elérni. Vagyis az e-kereskedelemnek ehhez a feladathoz kell „okosodnia”, fejlődnie, és tartania a lépést az aktuális trendekkel. Gárdonyban, a Vital Hotel Nautisban ezek a témák kerülnek majd a középpontba.
A részletes program a konferencia oldalán tekinthető meg.
Kapcsolódó cikkek
- Világszerte elérhető a Sony Xperia Tablet Z
- Sürgetővé vált a mobil adatvédelmi szolgáltatások bevezetése
- Smartmobil ’12 - Az okostelefon, mint tömegtermék
- Máshogyan, másra használják mobiljukat a hölgyek
- Okosodó kereskedelem: X. Elektronikus Kereskedelem Konferencia
- Üzletépítés videotechnológiával
- Az élet már elképzelhetetlen tabletek nélkül
- Kínában összpontosul az iOS és Android piac
- Jön a tabletkorszak?
- Miért optimalizáljuk mobilra honlapunkat?
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.