Ipsos: Megérik a pénzüket az online kampányok
Az Ipsos nemzetközi felmérése szerint a hálóhasználók 62%-a figyelemmel kíséri a netes márkakampányokat. A magyar webhasználóknak 34%-a kíváncsi ezekre.
A felugró ablakoknak kisebb (25%) a „felhajtó ereje”. De még így is minden negyedik ember figyelme felkelthető, ami nem elhanyagolható arány, tudva, hogy sokan letiltották a pop-upokat, mert kéretlen betolakodásnak érzik a random megjelenésüket. A magyar reklámkedvelő netezők 18%-a kíváncsi a felugró ablakok üzeneteire.
Mindenesetre, kedves hirdetők, figyelmet kell fordítani arra a nem szem elől tévesztendő tényre, hogy az online kampányoknak egyre nagyobb a szerepe a felhasználók megszólításában.
Kapcsolódó cikkek
- Reklámadó – a szakmai szövetségek egyeztetést javasolnak
- A digitális reklámpiac 14%-kal nőtt 2012-ben
- Kézben hordott hirdetések – XIII. Mfor Marketing Konferencia
- Fizetni a hirdetésmentes online tartalomért?
- Sör vagy tej folyjon a tévéből?
- Sikeresek a közösségi oldalakon elhelyezett hirdetések
- Frissítések az Adobe médiaoptimalizációs technológiájához
- Leheletnyi csökkenést mutat a második negyedéves NORI
- Szereted, ha mindent tudnak rólad? - Útelágazás előtt az online reklám
- Őket gazdagítja a rich media: eredményhirdetés a CEMP Sales House és az Adverticum kreatív versenyében
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Újra a megszokott mederben a FoxPost, levonult a szökőárszerű terhelés
A FoxPost felszámolta azt a Maglódon felállított ideiglenes csomagautomatát, amely az elmúlt hetek rendkívüli terheléshullámának kezelésére szolgált, egyidejűleg megszüntették a további rendkívüli intézkedéseket is. A döntésre azért került sor, mert a probléma megszűnt és a működés ismét a szokott mederben folyik. Ezzel egyidőben a vállalat több száz új csomagautomata telepítésébe kezdett országszerte.
Még mindig rengeteg ügyfél bankol ezzel a világelső, de drága magyar találmánnyal
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2024. februári adatai szerint a számlavezetés során a bankok felé kifizetett díjak 15 százalékát teszik ki az SMS szolgáltatások. Bár a jegybank nyolcezer forint közelébe becsülte az SMS-ekre fordított éves átlagos ügyfélköltséget, a BiztosDöntés.hu szerint ez a költség még ennél nagyobb is lehet. Pedig ma már a legtöbb banknál létezik erre egy ingyenes alternatíva, melyre könnyen át lehet állni.
Újabb régiós szolgáltató központot hoz Budapestre a Schneider Electric
Budapesten hozza létre új, Europe Services Hub elnevezésű szolgáltató központját a Schneider Electric, az energiamenedzsment és ipari automatizálási megoldások területén vezető multinacionális vállalat. A tervek szerint 2025-re 100 fősre bővülő csapat az európai országokban dolgozó helyi stábokkal együttműködve az egész kontinenst lefedi majd a magyar fővárosból.