Make Black Friday Great Again!
Kapd el az Extreme Digital másfél milliárdját a Black Friday-en
Egy éve nem spórolhattál annyit, mint pénteken, november 18-án az Extreme Digital által szervezett „brutális kedvezmények napján”. Magyarország legnagyobb e-kereskedője közkívánatra megrendezi az 50-70 százalékos kedvezményt is kínáló Black Friday-t, amelyen a tavalyi kínálat közel duplája lesz elérhető.
Magyarországon az Extreme Digital honosította meg az Egyesült Államokból származó Black Friday-t 2013-ban. Azóta közkívánatra minden novemberben megrendezi az óriási, akár 50-70 százalékos árkedvezményeket kínáló akciós napot a webáruházat és hagyományos üzleteket egyaránt működtető kereskedés.
A brutális kedvezmények napjának idei mottója: Make Black Friday Great Again! Ennek jegyében egymilliárd forinttal növelte meg az árengedmények összértékét az Extreme Digital. Míg tavaly félmilliárd, idén összesen mintegy másfélmilliárd forint értékű kedvezményt vehetnek igénybe a vásárlók a Black Friday-en. Az akciókba bevont termékek köre is bombasztikus mértékben nő: a hagyományos árukészletből több mint ezer termékre vonatkozik a páratlanul nagy kedvezmény.
Ahogy minden évben, a legjobb ajánlatokra várhatóan az idén is nagyon gyorsan lecsapnak a vásárlók, ezért érdemes még a Black Friday előtt regisztrálni a www.edigital.hu webáruházban, hogy a lehető leggyorsabban lehessen leadni a rendelést a vágyott termékre. Az akciós termékeket az idén az Extreme Digital a november 18-át követő két hétben ingyenesen kiszállítja a vásárlóknak. Tavalyhoz hasonlóan az Extreme Digital hírlevelére feliratkozók az idei Black Friday-en is a többi érdeklődő előtt értesülhetnek e-mailben a legjobb ajánlatokról, de akár személyesen is felkereshetik a vállalat 15 szaküzleteinek valamelyikét az akciós termékekért.
2015-ben az Extreme Digital fekete péntekjén mintegy hatezer darab okostelefon, kétezerötszáz darab porszívó, kétezer darab televízió, ezer játékkonzol, és ugyanennyi laptop talált gazdára. Az ez évi eladási adatok alapján idén karácsonykor az androidos okostelefonok és a 40-50 colos lapostévék mellett a nagyobb tudású drónok és fitneszpántok, okosórák lesznek kiemelten népszerűek a háztartási nagygépek mellett.
Kapcsolódó cikkek
- Black Friday: a pénzügyi adathalászat nő az ünnepek közeledtével
- Még mindig a Google hozza a legtöbb vásárlót a webáruházaknak
- PayPal: kiugróan magas pénzforgalom várható az ünnepi időszakban
- Az eMAG Black Friday kínálatában idén 450 000 termék várja a magyar vásárlókat
- Okostelefonon is bemutatható az e-vonatjegy
- 2016-ban is az Ország Boltja lett az Extreme Digital
- Hamarosan többet vásárolunk majd mobilról, mint PC-ről
- Online okoskodó CSOK-osok változtatják meg az építőipart?!
- Évnyitó az interneten: Iskolakezdés az e-kereskedelemben
- A Virgo fejlesztette az Extreme Digital új webáruházát
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Megjelent a NEXT 3D konferencia programja
Megjelent a NEXT 3D additív gyártás és digitalizálás konferencia programja. Nem kevesebb, mint 15 hazai mérnök és vezető szakember fogja megosztani 3D technológiai sikereit és tapasztalatait a résztvevőkkel. A konferenciaprogram alapján a NEXT 3D látogatói felbecsülhetetlen értékű tudással bővíthetik 3D nyomtatási és 3D szkennelési ismereteiket.
Ezek az idei kulcstémák a webes és marketing stratégiák terén
Mások mellett Balogh Levente, a Szentkirályi ásványvíz alapítója, Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, Sárospataki Albert, a Billingo vezérigazgatója és Huszár Viktor, a Teqball társalapítója is előadást tart az idei Maximum Web és Marketing Konferencián, ahol a résztvevő vállalkozók elsősorban a sikeres cégvezetés és online működés megvalósításához gyűjthetnek hasznos tudást a leghitelesebb példaképektől.
A BASF a sikeres Ethernet-APL kísérletet követően az ABB-t választotta zöldmezős projektjeihez
A BASF első európai zöldmezős Ethernet Advanced Physical Layer (Ethernet-APL) projektjének részeként az ABB-t választotta az elosztott vezérlőrendszerekhez (DCS).