A Jövő Utcáján debütál a magyar fejlesztésű okosbicikli
A Telenor Accelerate-nyertes startup, a Zoi leleplezi egyedülálló fejlesztését
Az első magyar vállalati startup akcelerátor program, a Telenor Accelerate 5 ígéretes hazai startup programját támogatta 150 millió forint összértékben. A Zoi néven futó startup egy okosbicikli fejlesztésével nevezett a versenybe, a programot követően pedig most a Jövő Utcája kiállításon be is mutatja saját fejlesztésű okosbiciklijének prototípusát.
Április 22-én és 23-án az IBM Budapest Lab és a Prezi ingyenes kiállítást szervez Budapest belvárosában, a Madách Téren. A rendezvényen bemutatkozó cégek és startupok testközelből kívánják szemléltetni, hogy a közeljövőben miként változtatja meg életünket a technológia, mik lehetnek a közeljövő áttörő innovációi. A kiállítók között megtalálható a Bosch, az EPAM, a Nokia, az Accenture, a Prezi vagy a thyssenkrupp. A Telenor a magyar partnercégével fejlesztett legfrissebb MyTV-megoldásokat mutatja be, amelyek a televíziózás, a film- és sorozatnézés jövőjét hozhatják el, legyen szó mobileszközről, számítógépről vagy az otthoni nagyképernyőről - a rugalmas MyTV-szolgáltatás minden felületen kényelmes elérhetőséget biztosít az internetes tévézés szerelmeseinek.
A Jövő Utcáján szintén kiállítóként lesz jelen a Telenor közelmúltban zárult startup programjának egyik győztese, a projektjét Moow néven elindító Zoi. A fiatal csapat projektje egy különleges, saját fejlesztésű és összeszerelésű okosbicikli. Az ötletből kifejlődött első prototípus a tervezőasztal és a műhelymunkák után a Jövő Utcája rendezvényen mutatkozik be elsőként a nagyközönség előtt.
„Az a megtiszteltetés ért minket, hogy ezen a baromi menő eseményen mutathatjuk be publikusan a készülő okosbiciklink első prototípusát. Aki szívesen megnyomogatná, netán rátenné az ülepét, vagy csak megnézné, miféle jószág lesz ez, azt várjuk szeretettel szombaton és vasárnap” – adta hírül Facebook-oldalán Ienciu János, a Zoi alapítója.
„Nagy öröm számunkra, hogy a Jövő Utcája rendezvényen számos színvonalas innováció között a Telenor saját terméke, a MyTV is megjelenik, hiszen folyamatosan arra törekszünk, hogy a felhasználóink fejével gondolkozva az igényeikre szabott megoldásokat dolgozzunk ki a legújabb technológiák segítségével. A Telenor Accelerate-nyertes Zoira igazán büszkék vagyunk, bízunk benne, hogy az Accelerate után akár nemzetközi piacon is további sikereket érhet el a csapat” – tette hozzá Takács Zoltán, a Telenor innovációért felelős alelnöke.
Kapcsolódó cikkek
- Szafarizz a Codecoolban!
- „A jövő utcája" ingyenes kiállítás a budapesti Madách téren
- Tovább bővül a hazai startup-paletta
- Melyik startup nyeri idén a Blastoff 150 ezer eurós fődíját?
- A Telenorhoz igazolt a Magyar Vöröskereszt
- Magyarok a nemzetközi siker kapujában
- Elindult Magyarország első B2B fókuszú startup inkubátorháza
- Kiderül a titok: ezzel a trükkel tarolt az UBER, az Apple és a Facebook
- Három új programot indít a Google a magyar startupok támogatására
- A jövő női vállalkozói mérkőznek meg nőnapon
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Seco honlapja az ügyfelek kezébe adja a hatékonyság erejét
A Seco weboldala új, úttörő funkcióval bővül, amely segítségével az ügyfelek azonnal összehasonlíthatják a rendelkezésre álló lapkákat, így gyorsan megtalálhatják és megrendelhetik a jelenlegi szerszámaiknak megfelelő, illetve az azoknál akár kiválóbb cseretermékeket a Seco kínálatából.
Magyar klíma-körkép: a többség klíma nélkül várja a kánikulát
A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket – derül ki a Hisense friss reprezentatív kutatásából.
Stratégiai összefogás az AWS és a Deloitte közt
Több éves, átfogó, stratégiai együttműködésbe kezdett a világ legnagyobb vezetési tanácsadó cége, a Deloitte, valamint a világ legnagyobb nyilvános felhőszolgáltatója, az Amazon Web Services (AWS). A kooperációjuk célja, hogy felgyorsítsák a vállalatok digitális transzformációját, az üzleti műveleteik felhőbe terelésével felkészítsék őket az egyre élesedő versenyre, valamint maximalizálják számukra a felhőalapú technológia üzleti előnyeit.
A SteelSeries bemutatja a fehér színű Arctis Nova Pro sorozatot
A SteelSeries, a gaming kategóriában legtöbbet díjazott Arctis audiótermékek megalkotója, az eredeti esport márka, amely egyesíti a gaminget a kultúrával, ma bemutatta a díjnyertes Arctis Nova Pro sorozatú headset vadonatúj fehér változatát.
Cégmarketing trendek – 2024. Legyünk jelen egyszerre mindenhol!
Legyünk ott mindenhol! Ez a jelszava mostanában a cégeknek. Mindenütt látszódni, hallatszódni kell, hogy a nagy kommunikációs zajban észrevegyenek. A PP Konferenciaközpont és a BKIK „Cégmarketing trendek – 2024 Legyünk jelen egyszerre mindenhol!” című, május 30-án megrendezendő hibrid konferenciájának előadói választ adnak arra, hogy hogyan juttassuk el üzeneteinket a vevőinknek a rendkívül felpörgetett, zajos online és offline térben 2024-ben.